Gå til innhold

Kjekke/pene/søte butikkansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av tråden om Rimi Majorstuen her. Vil ikke okkupere den tråden, så lager en ny.

Er det flere butikker/kiosker med kjekkaser dere vet om, eller? Mye mer spennende å dra på butikken når man vet at det sitter en dødsfin fyr i kassa :fnise:

For min del er Trondheim mest aktuelt, og Oslo nest aktuelt. Men post gjerne fra andre steder også!

Anonymous poster hash: 40e99...382
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gatekjøkkenet i smuget ved torget, selv om han ser litt sketchy ut med tatoveringer og et lite arr på armen så er han faktisk ganske hyggelig. Måtte en gang betale 50% av originalprisen bare fordi det var meg, vurderer å flørte med han litt :)

Anonymous poster hash: 35264...d6c

Skrevet

Åååh, husker at verdens kjekkeste mann var på Choco Boco på Bakklandet. Og så syns jeg han ene på ARK på Torget er så søt. :rodmer:

Anonymous poster hash: 8a963...f7e
Skrevet

Inspirert av tråden "kjekke butikkansatte" :

Jeg vil handle i butikker med pene/søte/digge ekspidtriser. Bor i Oslo. Noen innspill?

Anonymous poster hash: baad6...102

Skrevet

Åååh, husker at verdens kjekkeste mann var på Choco Boco på Bakklandet. Og så syns jeg han ene på ARK på Torget er så søt. :rodmer:

Anonymous poster hash: 8a963...f7e

Høres ut som min neste kafétur går til Choco Boco da!

Skrevet

Gatekjøkkenet i smuget ved torget, selv om han ser litt sketchy ut med tatoveringer og et lite arr på armen så er han faktisk ganske hyggelig. Måtte en gang betale 50% av originalprisen bare fordi det var meg, vurderer å flørte med han litt :)

Anonymous poster hash: 35264...d6c

Shit ass, flørte med en fremmed mann? For et vanvittig spennende liv du lever...

Skrevet

Meny Carl Berner har noen kjekkinger i ferskvaren, har også sett en i frukta :fnise:

Anonymous poster hash: e787a...fcd
Skrevet

Hvis du bor eller jobber i nærheten av sentrum, kan jeg anbefale deg å ta en tur innom Rema 1000 Christian Krohgsgate! (Like ved Oslo City!)

Anonymous poster hash: 36a26...2ea

Skrevet

fler?:)

Gjest Deilig mann
Skrevet

Så å si alle Waynes coffee i byen

Skrevet

Sats i Tromsø ass ;)))

Anonymous poster hash: 8fb9b...e2f
Skrevet

Meny på solsiden (Trondheim), der jobber det noen kjekke med som er svært serviceinnstilte og hyggelige. :-D

Anonymous poster hash: 203cf...230
Skrevet

Deli Deluca på Bergentogstasjon, sykt pen og høy jente!

Anonymous poster hash: 943d4...bdf
Skrevet

Coop Mega Valentinlyst :wow::hjerte::hjerte:

Anonymous poster hash: 60d7b...e97
  • Liker 1
Skrevet

Det er en kjekk mann som jobber i ferskvaredisken på meny :danse: Så høflig, også ligner han en del på Paul Walker da han var i tyveårene. Lovely.

Anonymous poster hash: 203cf...230
Gjest Deilig mann
Skrevet

Det er en kjekk mann som jobber i ferskvaredisken på meny :danse: Så høflig, også ligner han en del på Paul Walker da han var i tyveårene. Lovely. Anonymous poster hash: 203cf...230

Nå snakker jeg på vegne av alle de jentene som fikk lyst til å løpe til menybutikken: hvor i kongeriket ligger denne butikken?:)

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er dere som skriver i denne tråden? De som jobber i slike butikker som er nevnt i denne tråden er som regel ganske unge.

Anonymous poster hash: 7ff08...36f
Gjest Deilig mann
Skrevet

Hvor gammel er dere som skriver i denne tråden? De som jobber i slike butikker som er nevnt i denne tråden er som regel ganske unge. Anonymous poster hash: 7ff08...36f

Vi er 14 alle sammen ;)

• Liker 1
Skrevet

Vi er 14 alle sammen ;)

Det var ikke sånt ment, men godt at du har piggene ute ;)

Jeg er ikke så gammel selv, men finner liksom ikke yngre gutter så veldig attrakitve. Men det var moro når jeg var yngre.

Skrevet

Hvor gammel er dere som skriver i denne tråden? De som jobber i slike butikker som er nevnt i denne tråden er som regel ganske unge.

Det er nettopp det! De er unge, og gjerne på min alder. Jeg er 21.

-TS

Anonymous poster hash: e6c0a...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...