Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en forferdelig situasjon, er det noen som kan hjelpe? Er helt desperat etter gode råd!

Jeg har en utrolig snill kjæreste og vi har vært sammen i ett år. Han er romantisk, søt, omtenksom, har verdens beste familie, og er veldig glad i meg. I tillegg jobber vi på samme arbeidsplass.... Vi har det kjempefint sammen, problemet er bare at han overhodet ikke er interessert i sex! I løpet av ett år har vi kanskje hatt sex 10 ganger og da varer det i to minutter fordi han enten får vondt i ryggen eller hodet eller et eller annet. Og ja, jeg har tatt det opp med han, og han sier at han bare ikke er spesielt seksuell av seg. Han har heller aldri fingret meg eller gått ned, han synes det er kjempeekkelt. I tillegg har jeg lyst på barn etterhvert og tar opp emnet av og til, mens det virker som han ikke er helt klar. Han er snart 40 år! Han har ikke hatt noen kjæreste før meg, og jeg begynner jo å skjønne hvorfor....

Og da skjedde det som jeg fryktet, jeg traff en annen mann, og var dessverre utro. De er helt motsatte, min nye flamme er lidenskapelig og helt sinnsykt i sengen. Men har bor i et annet land... Nå vil han at jeg skal gjøre det slutt med kjæresten, flytte til ham, og få barn sammen med han. Vet at dette høres vilt ut, men han vil faktisk det. Men han er en casanova, har vært med 350-400 damer, er ganske kjekk og har draget. Han har ringt og ringt i to mnd og tryglet om at jeg skal gjøre det slutt med kjæresten og komme til han, men nå merker jeg at han begynner å miste interessen og jeg blir gal av tanken på å miste ham! Jeg tenker på han døgnet rundt, klarer ikke spise, sove, noen ting! Men som sagt, han bor i et annet land i mellom Europa, så det er et stort steg for meg å bare flytte... Men min biologiske klokke tikker, jeg er snart 40, og dette er kanskje min siste sjanse til å få barn?

Så mitt spørsmål er: hva i all verden skal jeg gjøre?? Fortsette å være sammen med kjæresten min som er verdens snilleste, men som jeg aldri vil få et ordentlig sexliv med? Eller reise til denne nye mannen som jeg ikke klarer å få ut av hodet, men som kanskje vil være utro mot meg?

Jeg står mellom det trygge og kjedelige, og det spennende og farlige... Please hjelp!

Jeg vet at det jeg har gjort er forferdelig galt, men gjort er gjort, hvordan kommer jeg ut av dette? Jeg har det helt forferdelig psykisk!!!

Anonymous poster hash: 3c1c9...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjenta etter meg:

Slå opp først, SÅ ligge med andre.

Nå har skaden skjedd. Slå opp med han, og ikke si noe om utroskapen. Bare si at det ikke fungerer seksuelt.

Endret av Betasuppe
  • Liker 12
Skrevet

Du er en utro jævel. Slå opp, han fortjener bedre.

Anonymous poster hash: f11b9...acb
  • Liker 5
Skrevet

Dere har bare vært sammen i ett år, og han vil nesten aldri ha sex? Og han er ikke klar for barn, selv om klokken din tikker? Jeg synes IKKE det der høres greit ut!

Om casanova er et bedre valg vet jeg ikke, men han du har nå høres ikke helt ut som Den Rette iallefall. Kanskje begge er feil..

Både sex og barn er viktige greier! 😊

• Liker 1
Skrevet

Dere har bare vært sammen i ett år, og han vil nesten aldri ha sex? Og han er ikke klar for barn, selv om klokken din tikker? Jeg synes IKKE det der høres greit ut!

Om casanova er et bedre valg vet jeg ikke, men han du har nå høres ikke helt ut som Den Rette iallefall. Kanskje begge er feil..

Både sex og barn er viktige greier!

Takk for svar. Skulle ønske jeg ikke hadde møtt han nye. Hadde det helt fint, savnet ikke sex engang, ettersom jeg nesten ikke husket hvordan det var. Det er først når man skjønner hva man mangler at man begynner å savne det...

Skrevet

Hadde noen av dere fortsatt å være sammen med en som dere aldri hadde sex med? Selv om absolutt alt annet var bra? Kan man leve uten sex, når man selv er en ganske seksuell person? Vil bare få noen tanker angående dette..

Skrevet

Hadde noen av dere fortsatt å være sammen med en som dere aldri hadde sex med? Selv om absolutt alt annet var bra? Kan man leve uten sex, når man selv er en ganske seksuell person? Vil bare få noen tanker angående dette..

Jeg har vel alt gjort det klart hva jeg mener om det ;) Men jeg synes de ensidige angrepene som fokuserte på utroskapen ble så feil. Dette skjer etter ett år uten sex, det året i forholdet deres som nok er det heteste.. Jeg forsvarer ikke utroskap, men her tror jeg det er et kraftig signal om problemer med å leve slik du gjør.

Kanskje kan han utredes, for å se om noe kan gjøres? Og så var det dette med barn da.

Jeg skjønner ikke helt hvordan en mann kan mene at det er greit å la den man elsker leve uten både sex og egne barn, men vi er jo forskjellige.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel alt gjort det klart hva jeg mener om det ;) Men jeg synes de ensidige angrepene som fokuserte på utroskapen ble så feil. Dette skjer etter ett år uten sex, det året i forholdet deres som nok er det heteste.. Jeg forsvarer ikke utroskap, men her tror jeg det er et kraftig signal om problemer med å leve slik du gjør.

Kanskje kan han utredes, for å se om noe kan gjøres? Og så var det dette med barn da.

Jeg skjønner ikke helt hvordan en mann kan mene at det er greit å la den man elsker leve uten både sex og egne barn, men vi er jo forskjellige.

Takk, tror du forstår meg ganske godt.... Det er bare at han er den snilleste jeg noen gang har møtt, vet ikke om det er riktig å gjøre det slutt bare pga sex...? Huff, er så i tvil....

Skrevet

Takk, tror du forstår meg ganske godt.... Det er bare at han er den snilleste jeg noen gang har møtt, vet ikke om det er riktig å gjøre det slutt bare pga sex...? Huff, er så i tvil....

Nei, si det... Jeg vet ikke. Jeg bare føler veldig med deg i dilemmaet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke du skal ha så forferdelig samvittighet her som du har TS. Jeg dømmer deg ikke!

Men forholdet høres ikke ut som det har noe potensiale dessverre, da må dere i tilfelle undersøke ham hos lege, og han må ville ha et sexliv selv... Noen er rett og slett aseksuelle, og andre har kanskje en annen legning uten at de lever det ut.

Anonymous poster hash: 0fc91...7ca
  • Liker 1
Skrevet

Haha, se og hvor mye mer forståelsesfulle dere er når det er en kvinne som har vært utro.

Anonymous poster hash: c80f5...9da

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir søren ikke ofte misunnelig.

Det skjer de gangene jeg leser slike innlegg. Skulle gjerne hatt en mann som ikke var særlig seksuell av seg! Har sikkert med bakgrunnen min å gjøre, men uansett.

Menn er gøyere å gå på turer i naturen med. De er så befriende logiske, og praktiske. Og de er sjarmerende, spesielt genlemen :-) men..så var det mye sex da. Nei. Så er singel jeg.

Skjønner deg likevel TS! Det er jo en form for den næreste kommunikasjon. Også :-)

Og jeg klandrer deg ikke utroskapet.

Men ville overhodet ikke flyttet til ham!

Ever.

Anonymous poster hash: 49ddf...433

Gjest Chloe87
Skrevet

Ja, dump den stakkars kjæresten din og flytt til denne såkalte kjekkasen i utlandet, det er jo dømt til å gå "bra", men det fortjener du når du er utro. Etter den søte kløe kommer den harde svie.

Skrevet

Ja, dump den stakkars kjæresten din og flytt til denne såkalte kjekkasen i utlandet, det er jo dømt til å gå "bra", men det fortjener du når du er utro. Etter den søte kløe kommer den harde svie.

hehe

Skrevet

Man lever bare en gang, ta sjansen og flytt til kjekkasen din ;)

Anonymous poster hash: faac1...162
Skrevet

Du har vært utro og uansett omstendigheter så synes jeg det er forkastelig. Kjæresten din fortjener noe bedre enn deg så gå..

Når det gjelder han i utlandet er antagelig ikke gresset grønnere på andre siden. Ville derfor heller vært singel en god stundog tenkt meg godt om før du går så langt at du flytter langt avgårde.

Kun bra sex holder ikke i et forhold. Bra sex er bonus. Tillit ærlighet og respekt kommer før dette og det finner du ikke ut av før det har gått en stund.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes overhodet ikke utroskap er bra, hverken for kvinner eller menn. Jeg vet ikke om cassanova er riktig for deg, men for både din og mannen din sin del, bør du avslutte forholdet med han du er med nå. Utroskap er og blir egoistisk, og ingen fortjener det, uansett grunn. Mannen din kan ikke noe for at han er aseksuell. Dere er noe desverre bare for ulike der. Du fortjener å finne noen som matcher deg bedre, og mannen din fortjener ikke å være med noen som er utro.

Anonymous poster hash: b2b6c...c33

• Liker 1
Skrevet

Nå var det jo ikke om utroskap er greit eller ikke dette innlegget handlet om. Lurer på om alle som angriper er helt feilfrie selv?

Skrevet

Fy til deg som er utro, og fy til kjæresten din som dømmer deg til ufrivillig sølibat!

Anonymous poster hash: 8ebf4...38f

Skrevet

Jeg tror nok det bare er du som kan svare på om du klarer et langt liv med lite sex. Og muligens uten barn.

Forresten så synes jeg ikke noe om at du er utro. Også med en mann som har hatt 400 (?) damer før deg, da. Det lover bra, hæ?

Anonymous poster hash: 5ca38...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...