Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er utrolig forelska i silje Nordneses :rodmer: Hun virker så kul. jeg blir glad når jeg hører stemmen hennes. Jeg vet jo at jeg aldri kan bli sammen med henne, så jeg må slutte å ha en crush på henne. Noen som kan hjelpe meg eller har noen tips til hvordan komme seg over henne? :P Jeg vil IKKE slutte å høre p3morgen!!!!! så ikke kom med det som tips :P

Anonymous poster hash: 59092...1ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over etter hvert uansett om du hører på eller ikke :) En forelskelse uten næring (spesielt avstandsforelskelse) dør sakte men sikkert ut.

Skrevet

Det virker som forelskelsn bare blir sterkere... Da jeg så "pus har lpetid" videoen ...*smelt* :P Men jeg kan ikke fortsette dette..hjelp!

Skrevet

Slutt å høre på p3 morgen :blomst:

Skrevet

Slutt å høre på p3 morgen :blomst:

Slutt å tull ! :) Blir det teit å sende henne en mail eller melding? Da virker jeg despo, sant? Jeg har tenkt på henne i flere måneder, og kan ikke si det til noen, ingen vet at jeg er lesbe. blir gaaaaal :P

Skrevet

Synes ikke hun er så pen jeg.

Anonymous poster hash: e6d06...c16
Skrevet

Synes ikke hun er så pen jeg.

Anonymous poster hash: e6d06...c16

DA har IKKE du sett den Silje Nordnesen jeg har sett!! slutt å spre negativitet i tråden forresten...

• Liker 1
Gjest Froskejenta
Skrevet

Silje er kul ! Ikke gidd ä kontakt henne, da virker du bare som en stalker ;) Du trenger jo ikke ä komme over henne hvis du koser deg. Det er jo vangligvis bare göy ä ha en crush pä noen.

Skrevet

Jeg er forelsket i selena gomez men det skjer nok heller aldri :blomst:

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg er utrolig forelska i silje Nordneses :rodmer: Hun virker så kul. jeg blir glad når jeg hører stemmen hennes. Jeg vet jo at jeg aldri kan bli sammen med henne, så jeg må slutte å ha en crush på henne. Noen som kan hjelpe meg eller har noen tips til hvordan komme seg over henne? :P Jeg vil IKKE slutte å høre p3morgen!!!!! så ikke kom med det som tips :P

Er jo ikke så usansynlig, vist hun er singel kan du jo bare oppsøke der hun bor og tilfeldigvis gå på samme pub eller klubb og sjekke henne opp:)

Endret av Jacklost
Skrevet

Se for deg at hun sitter og driter! Se for deg at hun spyr! Se for deg at hun har skikkelig drøye og rasistiske meninger! Se for deg at hun slenger dritt om mora di!

Hjalp det?

Anonymous poster hash: 3b0e3...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...