AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Som tittelen sier har eg fått superlim på baderomsgulvet mitt som er fliser. Eg har prøvd alt for å fjerne det,men resultatet uteblir. Så da tydde eg te Google,og der var det fleir som foreslo aceton. Så det eg lurer på er om det er nokon her inne som har erfaring med aceton & fjerning av superlim? Det er ikkje det at skader å prøv,men tenkte at det kanskje var nokon her som har prøvd det.Og om det lønnar seg å bruk ren aceton,eller om neglelakkfjerner med aceton vil gje samma virkning? Eg ville nok ikkje ha brydd meg om eg hadde eid boligen,men eg leiar så er ganske desperat på å få det bort.Takker for alle svar.Anonymous poster hash: ca23a...31d
Minya Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Neglelakkfjerner med aceton vil gjøre samma nytta, men det er veldig få neglelakkfjernere som fortsatt inneholdet aceton. Har du prøvd å skrape vekk superlimen med en sånn sparkelskrape?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Neglelakkfjerner med aceton vil gjøre samma nytta, men det er veldig få neglelakkfjernere som fortsatt inneholdet aceton. Har du prøvd å skrape vekk superlimen med en sånn sparkelskrape? Sparkelskrape er prøvd. Også prøvd sånn barberblad til komfyrerAnonymous poster hash: ca23a...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå