punkyB Skrevet 24. mai 2004 #1 Del Skrevet 24. mai 2004 er lagt ut på TV2 sider. Det dumme er jo at man ut fra dette kan finne ut hvem som vinner hvis m,an gidder å regne. Så vil dere bevare spenningen så er det greit å vente med å se på linken ! http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/nr19/article229894.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Men det er vel den som får høyest salgssum som vinner, så det er jo fremdeles åpent. Det var jo ganske lik verdiøkning blant parene, så det gjorde ingenting å se prospektene (for spenningens skyld). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2004 Men det er vel den som får høyest salgssum som vinner' date=' så det er jo fremdeles åpent. Det var jo ganske lik verdiøkning blant parene, så det gjorde ingenting å se prospektene (for spenningens skyld).[/quote'] ok - hadde ikke helt fått med meg det jeg - da er det enda litt spenning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. mai 2004 #4 Del Skrevet 24. mai 2004 Høyest salgssum minus starttakst selvsagt (slik at det blir likt for de oppe og nede) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. mai 2004 #5 Del Skrevet 24. mai 2004 Men det er vel den som får høyest salgssum som vinner' date=' så det er jo fremdeles åpent. [/quote'] Nei, det er verdiøkningen som teller, ikke salgsummen. Leilighetene i andre etasje er mer verdt enn de i første, så da ville jo de vunnet omtrent uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 24. mai 2004 #6 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg rettet meg selv i inlegget over her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. mai 2004 #7 Del Skrevet 24. mai 2004 Mange av de bildene var regelrett dårlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå