Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar denne som anonym. Vet flere har spurt om lignende før, men...

Jeg er altså ei jente på 26 år som nylig gikk ut av et forhold, og som først nå har merket at mange av vennene mine har flyttet, fått barn, og ja, det er i det hele tatt en del jeg ikke møter så ofte lenger. De fleste nære vennene mine bor i hjembyen min som er 7 timer unna.

Jeg jobber sammen med folk som er en del eldre enn meg, så det er ikke aktuelt å utvide vennekretsen der.Vennene fra studietida har enten flyttet ut av byen (slik vi sees sjeldnere), fått barn eller andre ting som gjør at vi kanskje møtes en gang hver måned eller annenhver måned. Har et par venninner som jeg møter ganske ofte, men jeg skulle gjerne hatt venner (uavhengig av kjønn) som har lyst å bli bedre kjent.

Har lekt med tanken på å melde meg på en aktivitet, men er litt usikker på hvor mange på min alder som deltar på male-eller fotokurs. Deltok på klatrekurs i fjor, det var kjempemoro, men fant ingen som jeg følte at jeg klikket ordentlig med.

Så, hvis noen har gode forslag eller erfaringer å dele - feel free to spread the word. :)

Anonymous poster hash: f24d1...f39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urgh! Siste lenken er til Aktivitetsvenner, tror den er bra. Sjekke ut Møteplassen også kansje, jeg har ikke selv kikket men jeg tror de har "venner-valg", ikke bare dating.

Anonymous poster hash: 442a4...504
Skrevet

Hvilken by holder du til i?

Anonymous poster hash: b9ff9...788
Skrevet

Du har ikke vurdert å flytte tilbake til hjembyen da?

Skrevet

Svar på spm:

Jeg trener allerede, gjest. Skjønner at du tenker det, strawberry, men det er ikke aktuelt ennå fordi jobbmulighetene er langt bedre her, iallfall tidlig i karrieren.

Takk for forslag til lenker.

Jeg bor i Oslo. :)

Skrevet

Jeg fikk nye venner fra aktivitetsvenner.no, da jeg var i en lignende situasjon. Bor også i Oslo.

Anonymous poster hash: 66598...702
Skrevet

Jeg fikk nye venner fra aktivitetsvenner.no, da jeg var i en lignende situasjon. Bor også i Oslo.

Anonymous poster hash: 66598...702

Kan du anbefale det? Kanskje jeg skal prøve å registrere meg der, da. :) Send meg gjerne en PM hvis du vil, AB, heter Geneva her inne. Takk for tips.

Skrevet

Tar denne som anonym. Vet flere har spurt om lignende før, men...

Jeg er altså ei jente på 26 år som nylig gikk ut av et forhold, og som først nå har merket at mange av vennene mine har flyttet, fått barn, og ja, det er i det hele tatt en del jeg ikke møter så ofte lenger. De fleste nære vennene mine bor i hjembyen min som er 7 timer unna.

Jeg jobber sammen med folk som er en del eldre enn meg, så det er ikke aktuelt å utvide vennekretsen der.Vennene fra studietida har enten flyttet ut av byen (slik vi sees sjeldnere), fått barn eller andre ting som gjør at vi kanskje møtes en gang hver måned eller annenhver måned. Har et par venninner som jeg møter ganske ofte, men jeg skulle gjerne hatt venner (uavhengig av kjønn) som har lyst å bli bedre kjent.

Har lekt med tanken på å melde meg på en aktivitet, men er litt usikker på hvor mange på min alder som deltar på male-eller fotokurs. Deltok på klatrekurs i fjor, det var kjempemoro, men fant ingen som jeg følte at jeg klikket ordentlig med.

Så, hvis noen har gode forslag eller erfaringer å dele - feel free to spread the word. :)

Jeg har sinnsykt lyst til å starte å danse, bare å bli med meg hvis du vil :danse:

Btw.. er ca like venneløs som deg :fnise:

Anonymous poster hash: 0f5d4...5aa

Skrevet

Jeg er "venneløs" også... det vil si jeg har venner men ingen jeg har betydelig kontakt med lengre, eller som bor i samme by som meg... Så all min sosiale kontakt foregår på jobb eller med kjæresten... Er den nettsiden noe å sjekke ut? Er det faktisk noen som benytter seg av siden?

Anonymous poster hash: ad0d5...7ab
Skrevet

Er like "venneløs" som deg! Meldte meg på fotokurs, men det var ingen på min alder der. Bra kurs da, men jeg skulle jo gjerne ha en bestevenn eller nære venner i stedet for "festvenner"..

Anonymous poster hash: acf95...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...