AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Har begynt å trene 4 ganger i uka etter et langt opphold, og kjenner at jeg mest sannsynligvis har fått økt kroppstemperatur? Det er mye varmere til meg nå, enn før jeg begynte å trene. Mener ikke bare etter trening, men generelt hele døgnet. Nå går jeg med mindre klær inne enn før, og måtte sjekke om noen hadde skrudd opp varmen her inne - men nei. Er jevn temperatur ute også, så kan ikke være det heller. Kan dette ha noe sammenheng? Anonymous poster hash: af838...965
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Man får jo høyere forbrenning av å trene og du spiser kanskje litt mer siden du trener og da øker jo også kroppsvarmen.
King in the North Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Hvilken type trening driver du med? Noen former for trening øker forbrenningen, også etter treningen er avsluttet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Man øker jo blodsirkulasjonen ved trening også. Anonymous poster hash: 719f2...fef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå