AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Om få dager skal jeg i begravelsen til kjære bestemor. Jeg har denne kjolen liggende: http://www.asos.com//Asos/Asos-Skater-Dress-With-Sheer-Sleeve/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3562870 Men lurer på om den kanskje blir upassende? Har tenkt til å bruke sorte, tette strømper, sort kåpe og sorte ballerinasko til. Anonymous poster hash: 6cdaa...ac4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er forresten kortere enn modellen på bildet, så kjolen blir ikke like kort på meg. Anonymous poster hash: 6cdaa...ac4
HvittHus Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Ja det synes jeg. Men skal du i etterpålag, bør du ha en lang sort genser under eller en svart jakke over for å dempe partyfaktoren. 1
Aviendha Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Kondolerer. Synes kjolen så veldig grei ut til en begravelse.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Kondolere. Ja, det kan du! Den dekker armene og er ikke utringet. Jeg syns ikke det er noe særlig partyfaktor over denne. Anonymous poster hash: 47f0b...5d4 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Om få dager skal jeg i begravelsen til kjære bestemor. Jeg har denne kjolen liggende: http://www.asos.com//Asos/Asos-Skater-Dress-With-Sheer-Sleeve/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3562870 Men lurer på om den kanskje blir upassende? Har tenkt til å bruke sorte, tette strømper, sort kåpe og sorte ballerinasko til.Anonymous poster hash: 6cdaa...ac4 nei. Syns den var søt. Du kan ha tights under da blir det jo ikke ille
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Ja det synes jeg. Men skal du i etterpålag, bør du ha en lang sort genser under eller en svart jakke over for å dempe partyfaktoren.partyfaktor? Den kjomwn hadde ikke mye partyfaktor
Gjest Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Neida, så lenge du bruker sorte, tette strømper som du sier du skal, så går det helt fint
Luckiness Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Du kan bruke den ja, med svart strømpebukse
HvittHus Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 partyfaktor? Den kjomwn hadde ikke mye partyfaktor Vel jeg er ikke uenig i at den kanskje ikke har mye partyfaktor i et selskap, men i en begravelse bør man ikke ha gjennomsiktige armer. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Syntes den kjolen er helt fin. Du hadde passet fint inn i min bestefars begravelse. Anonymous poster hash: 3dc87...beb
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Vel jeg er ikke uenig i at den kanskje ikke har mye partyfaktor i et selskap, men i en begravelse bør man ikke ha gjennomsiktige armer. hvorfor ikke? Det var jo ikke vulgært
Gjest Kaffekrus Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Kondolerer. Ja, den kjolen passer fint i en begravelse.
HvittHus Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 hvorfor ikke? Det var jo ikke vulgært Kjolen er ikke vulgær og det har jeg heller ikke skrevet, men i begravelser skal man stille i tøy som er diskrè, og da dekker man over bare/gjennomsiktige armer. For all del jeg tenker ikke så mye over hva andre går kledd i i begravelse(Bortsett fra min "tante" som kom i "serhelthemmat" skjørt i begravelse. Det var seriøst upassende av en voksen dame), men det kommer eldre og gamle mennesker i en slik begravelse og da er det nå kjekt å slippe å bli hvisket om på etterpålaget. 2
@laide^ Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Kondolerer, synes kjolen fint kan brukes til begravelse ja!
Dolce Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Kondolerer med bestemoren din. Jeg synes kjolen passer fint til en begravelse. Og jeg synes ikke det er noe problem at ermene er av gjennomsiktig stoff. 1
Millimani Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Ja det kan du. Enkelt. Spør alternativt en annen som skal i begravelsen. Men ja, etter min mening så kan du det. Kondolerer
halo Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Kjolen er helt ok med det tilbehøret du skisserer 1
Gjest Tigress Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Kondolerer. Eg sluttar meg til dei andre som seier at kjolen er heilt fin til gravferd. Men sidan kjerker ofte er grueleg kalde ville eg teke med meg ei jakke!
missdior Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 Synes også at kjolen fint kan brukes i begravelse, og sier meg enig med Tigress om at det ofte er kaldt i kirker, så ta gjerne med en jakke eller et godt og tjukt sjal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå