Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før man vet at man passer sammen? Det er jo individuelt da, men hva er deres tanker og erfaringer?

Hva tenker dere om å gifte seg uten å ha bodd sammen?

Anonymous poster hash: 5b536...6ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge nok til å vite at man fortsatt trives bedre sammen enn alene når den første stormforelskelsen har gitt seg og hverdagen synker inn.

Andre må selvsagt bare gifte seg når de vil, men jeg ville ikke gjort det og jeg synes det virker temmelig naivt hvis planen er å holde sammen resten av livet.

• Liker 2
Gjest Mary Quant
Skrevet

Jeg møtte mannen min i et selskap, ble stormforelsket, han ble med meg hjem og overnattet ... og vi ble samboere fra den dagen :danse: Giftet oss et par år senere, og er fremdeles gift i dag, 26 år senere.

Det er vel ikke akkurat prototypen på suksess - men for oss var det en kjempesuksess. Vi ble begge stormforelsket - og det fant mange merkelig fordi han var en skikkelig playboy og damemagnet. Det skortet ikke på advarsler den gang, men for meg var det mannen med kjempestor M og det er han fremdeles.

Skrevet

Vi flyttet sammen etter 4-5 mndr.

Har nå vært sammen i litt over 3 år totalt.

Jeg mener det er en fordel å ha bodd sammen før man gifter seg. Så du vet hva du "går" til.

Man lærer å kjenne hverandre på en helt annen måte enn når man bor hver for seg. Man ser uvaner mye tydligere, og man får også kjenne på sine egne uvaner.

Og man finner fort ut om uvanene er noe man kan leve med eller ei.

Skrevet

2 år, 3 dager, 5 minutter og 30 sekunder.....

Anonymous poster hash: cfdbd...4a6
Gjest Runforit
Skrevet

Før man vet at man passer sammen? Det er jo individuelt da, men hva er deres tanker og erfaringer?

Hva tenker dere om å gifte seg uten å ha bodd sammen?Anonymous poster hash: 5b536...6ce

Vi var kjærester i 1 mnd så flyttet han nærmest inn, fridde etter 4 mnd. forlovet i 1 år, gift i snart 6 år :)

Har hatt 2 seriøse forhold før dette der det aldri slo meg å gifte meg selv om begge de ville. Så når man treffer den rette så vet en det bare. Iallefall var det slik for meg.

• Liker 1
Skrevet

Så hyggelig med solskinnshistorier :)

26 år! :overrasket:

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Tja, for meg og min mann så pratet vi over nettet i 2 mnd før han flyttet inn til meg...første dagen vi traff hverandre irl

Skrevet

Jeg ser nå at det er noen som misforstår :) Jeg lurer ikke på hvor lenge man bør være kjærester før man flytter sammen altså :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg ser nå at det er noen som misforstår :) Jeg lurer ikke på hvor lenge man bør være kjærester før man flytter sammen altså :)Anonymous poster hash: 5b536...6ce

Ja, altså jeg flytter ikke sammen med noen dersom jeg ikke føler at vi passer sammen, så mitt svar sier seg selv.

Gjest lillelarve
Skrevet

Hm... For min del må vi ha vært sammen i et par år til i hvert fall. Vi har bodd sammen en stund nå, og vi vet definitivt hvordan hverdagen ser ut. :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det er så individuellt. Men tror sånn generellt at en bør ha opplevd litt "hverdag"sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...