Meg12345 Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Kom akkurat hjem fra en dansetrening på litt over to timer. Det var ikke sånn kjempehard trening men nok til at jeg er litt sliten i beina. Klokken halv 8 skal jeg på gruppetime på treningssenteret, først step og så litt styrke. Hva bør jeg spise og når bør jeg spise? Syns slikt er skikkelig vanskelig, og får alltid hold på den step-timen.. Finnes nok tusen emner om dette fra før, men føler meg alltid litt usikker på hva jeg bør spise uansett.. Hva pleier dere å spise før trening, og når? :-)
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Kom akkurat hjem fra en dansetrening på litt over to timer. Det var ikke sånn kjempehard trening men nok til at jeg er litt sliten i beina. Klokken halv 8 skal jeg på gruppetime på treningssenteret, først step og så litt styrke. Hva bør jeg spise og når bør jeg spise? Syns slikt er skikkelig vanskelig, og får alltid hold på den step-timen.. Finnes nok tusen emner om dette fra før, men føler meg alltid litt usikker på hva jeg bør spise uansett.. Hva pleier dere å spise før trening, og når? :-) Hvor lang tid har du fra du spiser til du trener? Om det er veldig kort tid så kanskje du kan holde deg til en banan?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Grovt surdeigsbrød med masse leverpostei. Det holder meg mett lenge. Anonymous poster hash: f64ac...532
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Hvor lang tid har du fra du spiser til du trener? Om det er veldig kort tid så kanskje du kan holde deg til en banan? Mener du at ei (antakeligvis) ung jente som har trent (antakeligvis) 14-16 og så skal trene (antakeligvis) 19.30-20.30 skal gå fra (antakeligvis) lunsjtid i 12.30-tiden og så trene tre timer kun på en banan på over 8 timer? Anonymous poster hash: cccb7...220 1
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Mener du at ei (antakeligvis) ung jente som har trent (antakeligvis) 14-16 og så skal trene (antakeligvis) 19.30-20.30 skal gå fra (antakeligvis) lunsjtid i 12.30-tiden og så trene tre timer kun på en banan på over 8 timer? Anonymous poster hash: cccb7...220 Leste bare spise før trening. Så se bort i fra det. 1
Meg12345 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2014 Mener du at ei (antakeligvis) ung jente som har trent (antakeligvis) 14-16 og så skal trene (antakeligvis) 19.30-20.30 skal gå fra (antakeligvis) lunsjtid i 12.30-tiden og så trene tre timer kun på en banan på over 8 timer?Anonymous poster hash: cccb7...220 Haha måtte le litt ^^ Men du har helt rett, det var mange timer mellom.. Jeg endte opp med å spise middag en og en halv time før treningen, og det gikk veldig greit. Men vil likevel ha flere tips ang hva man bør spise både før og etter trening.. Er vegetarianer, så syns det er litt vanskelig å få i meg proteiner etter styrkeøkter. Pleier som regel å spise cottage cheese eller egg, men finnes det noe annet?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Spiser du fisk? I såfall tunfisk, laks osv. Bønner, linser osv. Kesam Anonymous poster hash: 26edf...2f3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Spiser du fisk? I såfall tunfisk, laks osv. Bønner, linser osv. Kesam Anonymous poster hash: 26edf...2f3 Hun skriver at hun er vegetarianer, da spiser hun selvsagt ikke fisk. Anonymous poster hash: 9eeba...5e6
Meg12345 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2014 Spiser du fisk? I såfall tunfisk, laks osv. Bønner, linser osv. KesamAnonymous poster hash: 26edf...2f3 Spiser ikke fisk nei, meen takk :-) kunne proteinpulver(av soya såklart) vært et alternativ? Eller?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Hvis du spiser nok bønner så er det ikke sikkert det er nødvendig med proteinpulver. Anonymous poster hash: c8080...93e
Meg12345 Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2014 Hvis du spiser nok bønner så er det ikke sikkert det er nødvendig med proteinpulver.Anonymous poster hash: c8080...93e Tåler desverre ikke bønner så godt, så spiser ikke det så ofte..
HR94 Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Kom akkurat hjem fra en dansetrening på litt over to timer. Det var ikke sånn kjempehard trening men nok til at jeg er litt sliten i beina. Klokken halv 8 skal jeg på gruppetime på treningssenteret, først step og så litt styrke. Hva bør jeg spise og når bør jeg spise? Syns slikt er skikkelig vanskelig, og får alltid hold på den step-timen.. Finnes nok tusen emner om dette fra før, men føler meg alltid litt usikker på hva jeg bør spise uansett.. Hva pleier dere å spise før trening, og når? :-) Tips nr 1 fra min side er banan, og nøtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå