Gå til innhold

Lowlife Tattoo i Trondheim - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaringer med Lowlife Tattoo? Hvordan er kvaliteten, og hvordan er prisene?

Jeg vurderer sterkt å bruke de på min neste tatovering, som skal være en fugl i svart/hvitt.

Anonymous poster hash: 77578...b7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Prøver igjen en siste gang...

Skrevet

Priser og tidligere jobber de har gjort kan du se på nettsiden.

Anbefaler Roger, han har tatovert alt av blekk på kroppene til meg, broren min og svigerinna mi - tror ingen av oss vil bruke noen andre! :ler:

Skrevet

Priser og tidligere jobber de har gjort kan du se på nettsiden.

Anbefaler Roger, han har tatovert alt av blekk på kroppene til meg, broren min og svigerinna mi - tror ingen av oss vil bruke noen andre! :ler:

Takk! Finner ingen priser på nettsidene. Arbeidene ser ganske bra ut, så tror jeg skal stikke og ta en snakk med de :)

Skrevet

Takk! Finner ingen priser på nettsidene. Arbeidene ser ganske bra ut, så tror jeg skal stikke og ta en snakk med de :)

Åh, tror det lå ute på sidene deres tidligere..

Roger er som sagt veldig flink, men venninna mi har en tatovering gjort av noen andre på Lowlife (vet dessverre ikke navn) som ikke er spesielt fin *kremt*, så jeg ville vurdert nøye hvem som ev. skal tatovere deg.

Skrevet

Åh, tror det lå ute på sidene deres tidligere..

Roger er som sagt veldig flink, men venninna mi har en tatovering gjort av noen andre på Lowlife (vet dessverre ikke navn) som ikke er spesielt fin *kremt*, så jeg ville vurdert nøye hvem som ev. skal tatovere deg.

Jeg tror de har i hvertfall tre ansatte der nå, Roger, Izzy og en lærling. De to som er utdannede tror jeg skal være ganske safe. Håper jeg. Huff, dette er det skumleste med tatoveringer! Har bare erfaring med ett studio fra før, og dit skal jeg ikke tilbake. Er så redd for å ende opp med en stygg fugl.

Skrevet

De er de BESTE! :biggrin:

Har en tatovering fra "Flaming Hearts" og selv etter å ha vært å fylt den opp med blekk igjen, så er den ikke fin, tett og rett, men den er pent satt og greit laget sånn generelt. Ikke min styggeste, for den kommer under her. Grei pris forsåvidt, minstepris på 1500,-, men den kan fort bli litt større for samme pris. Hyggelige folk også.

Har også en fra "Onkel Henry's" og FY faen, det er det mest grusomme jeg har gjort. Dårlig kundebehandling og LANG ventetid. Min tatovør kom for seint og når han først kom, så måtte han spise frokost og jeg satt der i EN fuckings time og venta på at han skulle tegne opp tjue små bokstaver. Ikke var han interessert i å høre hva jeg ville ha, men bare avfeide meg etter den første setningen. Tatoveringen er STYGG. Jeg blir rett og slett deppa når jeg ser på den for den er ikke hel, den er skeiv og den har rett og slett fadet bort på halve tatoveringen. hjelper heller ikke at hele gjengen som satt der, satt og snakket stygt om kundene på Latvisk heller. Hadde med min Veninne som kommer fra ett av Balkan-landene og hun var helt sjokkert over hvor mye dritt de sa. Betalte 2500,- spenn for en tatovering som er tre ganger mindre enn den jeg betalte 1500,- for på "Flaming Hearts." Sjefen er også en drittsekk som er mer opptatt av å fikse håret i speilet enn hygieniske områder og gode tatovører.

LOWLIFE!!!derimot. :rodmer:
Kort ventetid, interesserte tatoveringsartister, billig pris og super hygiene. Bruker forkle og munnbind når de tatoverer og ligger koselig til i fine lokaler. Man føler seg fort som hjemme og når man blir litt kjent med Roger (Ja, det er han som er favoritten), så er han kjempekoselig. Min beste tatovering kommer helt utvilsomt derifra. Den er helt svart og tett, 3år senere og har helt jævla rette linjer. Han var skikkelig nøye og tok seg god tid. Da jeg skulle gå sa ba han meg vente fordi han ville være 100% sikker på at alt var PERFEKT. Det var det og jeg kommer ikke til å gå noen andre plasser med det første. Har faktisk ett gavekort på 1500,- og en avtale med Roger for å rette opp makkverket til "Onkel Henry's" liggende as we speak! :plystre:

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har også to fra flaming heart som jeg ikke er helt fornøyd med. De beholdt ikke svartfargen noe særlig. Onkel Henry's blir for dyrt for en tydeligvis litt oppskrytt kvalitet, så dit velger jeg å ikke gå. Da blir det nok Lowlife!

Skrevet

Izzy er flink. Hun har facebookside der hun legger ut bilder. Husker ikke hva den heter, men søk på izzy.

Anonymous poster hash: 62605...5c9

Skrevet

Izzy er flink. Hun har facebookside der hun legger ut bilder. Husker ikke hva den heter, men søk på izzy.Anonymous poster hash: 62605...5c9

Takk for tips! Sitter for øyeblikket å kikker gjennom instagramen hennes. Ser lovende ut :)

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatovert meg hos Flaming heart tattoo og hos Low life, og jeg kommer uten tvil, ALLTID til å gå til low life videre!

Flaming heart er bra det altså, og tattooen er fin (av Elton), men det var ikke noe hyggelig sted syns jeg. Dessuten skikkelig overprisa og lang ventetid!

Hos low life derimot, følte jeg meg hjem med en gang! Skikkelig trivelige mennesker, og de prater og får deg til å føle deg trygg :)

Fikk til og med tilbud om kanelbolle fra Roger, selv om jeg tror han egentlig ville ha den siste selv :ler:

Jeg tatoverte meg hos Izzy der, og må si at jeg aldri har møtt ei så trivelig og søt dame! Hadde det supert i gjennom alle timene, og vi pratet og hadde det hyggelig. Hun er også ufattelig dyktig, men det er alle på low life! Jeg liker design som Izzy også liker, og da er det bra match ;) Overraskende billig i tillegg! Kommer til å tatovere alt hos henne :)

Low life er også veldg flinke på hygiene, og bruker både sånn plast forkle og munnbinn og hansker. Nazi på hygiene kan jeg si, og det er jo det beste :laugh:

Anonymous poster hash: 940ea...ca5

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dette skulle jeg ønske jeg hadde lest tidligere. Tok en tatovering hos Elton på Flaming Heart i går, og den ser forferdelig stygg ut. Men har nå booket time til coverup om 2 mnd til Izzy. Håper på at hun klarer å fikse det Elton ødela. Blir ikke Flaming heart igjen.

Anonymous poster hash: 618e9...d64
Gjest KeyserSoze
Skrevet

De er de BESTE! :biggrin:

Har en tatovering fra "Flaming Hearts" og selv etter å ha vært å fylt den opp med blekk igjen, så er den ikke fin, tett og rett, men den er pent satt og greit laget sånn generelt. Ikke min styggeste, for den kommer under her. Grei pris forsåvidt, minstepris på 1500,-, men den kan fort bli litt større for samme pris. Hyggelige folk også.

Har også en fra "Onkel Henry's" og FY faen, det er det mest grusomme jeg har gjort. Dårlig kundebehandling og LANG ventetid. Min tatovør kom for seint og når han først kom, så måtte han spise frokost og jeg satt der i EN fuckings time og venta på at han skulle tegne opp tjue små bokstaver. Ikke var han interessert i å høre hva jeg ville ha, men bare avfeide meg etter den første setningen. Tatoveringen er STYGG. Jeg blir rett og slett deppa når jeg ser på den for den er ikke hel, den er skeiv og den har rett og slett fadet bort på halve tatoveringen. hjelper heller ikke at hele gjengen som satt der, satt og snakket stygt om kundene på Latvisk heller. Hadde med min Veninne som kommer fra ett av Balkan-landene og hun var helt sjokkert over hvor mye dritt de sa. Betalte 2500,- spenn for en tatovering som er tre ganger mindre enn den jeg betalte 1500,- for på "Flaming Hearts." Sjefen er også en drittsekk som er mer opptatt av å fikse håret i speilet enn hygieniske områder og gode tatovører.

LOWLIFE!!!derimot. :rodmer:

Kort ventetid, interesserte tatoveringsartister, billig pris og super hygiene. Bruker forkle og munnbind når de tatoverer og ligger koselig til i fine lokaler. Man føler seg fort som hjemme og når man blir litt kjent med Roger (Ja, det er han som er favoritten), så er han kjempekoselig. Min beste tatovering kommer helt utvilsomt derifra. Den er helt svart og tett, 3år senere og har helt jævla rette linjer. Han var skikkelig nøye og tok seg god tid. Da jeg skulle gå sa ba han meg vente fordi han ville være 100% sikker på at alt var PERFEKT. Det var det og jeg kommer ikke til å gå noen andre plasser med det første. Har faktisk ett gavekort på 1500,- og en avtale med Roger for å rette opp makkverket til "Onkel Henry's" liggende as we speak! :plystre:

Hvem var det? På facebook er det jo helt fantastiske tatoveringer og jeg hører bare gode ord om dem av de jeg kjenner som har tatovert seg der. Jeg har vært på tanken å dra dit så greit om du kunne nevnt navn :D

Skrevet

Sorry om jeg avsporer tråden, men driver noen av disse stedene også med piercing? Noen som har erfaring? Har en dårlig(og gammel) piercing som jeg lurer på om det er mulig å gjøre noe med...:\

Anonymous poster hash: d9708...b62
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Lowlife. Izzy tattoverte meg når hun var lærling, og det kostet 1500kr. Tatoveringen er 15cm høy og 10 cm bred, veldig bra resultat! :)

Nå skal det sies at de er litt "spesielle" der borte.. Man kan på en måte føle at de ser litt ned på en :P Men slik er det vel kanskje med alle tatovører, de er jo spesielle mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...