whoppii Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hei! Vi er 6 søsken og bor i møre og romsdal,min far i sarpsborg. gi har alltid vist at vi har en halv bror aom heter "kim" tror jeg:) vi har ikke noe kontakt med far pga han har vært voldelig og har et rusproblem til alkohol og piller. ingen av oss vet etternavnet til halvbroren men pappa nekter å si noe som helst informasjon om han, engang i fylla så fortalte han meg at jeg hadde ei halv søster som jeg ikke viste om da. Jeg har sakt til pappa at jg vil finne di men da har han sakt at de kan jeg gjøre men jeg får ikke noe hjelp fra han til det. så da står jeg helt fast! Prøvde å ta kontakt med et søsken barn jeg har der i oslo området men har alldri fått svar fra henne heller blææææ !!! Vil vite om famillien min og ikke bare vi søskena, onkler og tanter som jeg har osv. noen som har litt tips til hvordan jeg skal gjøre de? 1
melly666 Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Vet du ca. alder på stebroren? For da kan du jo prøve deg frem for å finne han i (de gamle) skattelistene. Altså google kim + sarpsborg + skatteliste og så luke ut alle som er for gamle/unge. Da er du jo et stykke på vei. Så kan du kanskje søke opp de som kan være passende på facebook, og se an? Om det finnes lettere måte vet jeg ikke, men det er mitt "privatdektitiv"-forslag iallefall Forøvrig vet jeg om en i Sarpsborg som passer din beskrivelse, men vet ikke noe om hans foreldre. Nvm, leste litt fort og trodde det var broren som var voldlig og misbruker. Endret 6. februar 2014 av melly666
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Tror det er en slik side på face- Der kan du etterlyse. Skriv det du vet om han "kim". Så skriver du om din far, ikke skriv hele navnet. Det er alltid noen som vet der ute, kjenner noen, som kjenner noen. Jeg har slev lagt ut engang , men jeg fikk ikke hjelp. Av diverse gunner kunne jeg ikke bruke hele mitt navn på face, så om noen viste om familiens lille hemmelighet, så viste de ikke at det gjaldt meg. Blir litt irritert, for jeg vet at flere Bla fjern slekt vet noe. Enkelte har unngått meg pga dette Anonymous poster hash: 94a06...36b
AnAngel Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 E i en lignende situasjon. Har et halvsøsken, men vet ikke kjønn eller eksakt alder. Barnet ble adoptert bort ved fødsel, har ikke navn på mor, min far er død. Har pirret nysgjerrigheten min mange ganger dette.. Hvilken side på facebook kan man etterlyse? Har du link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå