Gå til innhold

Flyttevask - vasker man vinduer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal vaske ut av huset vi har solgt snart.

Og lurer på om man vasker vinduene på denne tiden av året?

Jeg har vasket de ganske ofte både innvendig og utvendig. Det er ved sjøen, så det får en del saltvann på seg.

Og det er ikke så lett å vaske i minusgrader...

Anonymous poster hash: d6e32...ff3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man vasker vinduer.

Om du tar litt frostvæske i vannet så går det bra å vaske i minusgrader.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint å vaske i litt minusgrader. Ha lunk i vannet og tørk opp sølet.

Anonymous poster hash: f57c8...f50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frostvæske var smart! Takk for tips!

Da blir det vindusvask! :)

Anonymous poster hash: d6e32...ff3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vaske ut av huset vi har solgt snart.Og lurer på om man vasker vinduene på denne tiden av året?Jeg har vasket de ganske ofte både innvendig og utvendig. Det er ved sjøen, så det får en del saltvann på seg.Og det er ikke så lett å vaske i minusgrader... Anonymous poster hash: d6e32...ff3

Nei. Bestiller du flyttevask, så vasker ikke de vinduene utvendig hvis det er mindre enn 0 grader.

Anonymous poster hash: b7c4e...cda

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytter jeg inn i et hus og vinduene ikke er vasket, blir det klage.

Anonymous poster hash: dbd0c...212
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter jeg inn i et hus og vinduene ikke er vasket, blir det klage. Anonymous poster hash: dbd0c...212

Så når du kjøper ett hus, vasker du ikke vinduene når du flytter inn? ( selv om er vasket )Wow!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Så når du kjøper ett hus, vasker du ikke vinduene når du flytter inn? ( selv om er vasket )Wow!

Den skjønte jeg ikke? Vaske allerede synlig rene vinduer? Finnes det mennesker med slik hygieneangst?

Frostvæske fungerer. Vasket mine vinduer i helga. :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, når jeg flytter inn i et hus, forventer jeg at det er vasket overalt så jeg skal slippe å gjøre det. Jeg vasker verken andres skitt eller andres vask.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønte jeg ikke? Vaske allerede synlig rene vinduer? Finnes det mennesker med slik hygieneangst?

Frostvæske fungerer. Vasket mine vinduer i helga. :)

Jeg må også snart vaske mine. Frostveske? Hvordan gjør jeg det ?

Jeg er helt grønn, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vaske vinduer ved salg av bolig. Dette står også i papirene man får fra megler.

Jeg flytta ut i januar og det var -20 ute. Jeg slo i en kopp med vodka i vannet og var forsiktig slik at jeg ikke sølte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som vasker vinduer som ble vasket for bare få dager siden? Vasker du resten av kåken også i disse tilfellene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huh? :klo: Det er så mye rart man skal lese på KG...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som vasker vinduer som ble vasket for bare få dager siden? Vasker du resten av kåken også i disse tilfellene?

Uansett hvor jeg har flyttet inn, så har jeg vasket på min måte, uansett om det har vært vasket før.

Det er bare sånn jeg er. Skjønner ikke hva som er så rart med det?

Alle har sine måter og grunner, men jeg kaller ingen rar for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor jeg har flyttet inn, så har jeg vasket på min måte, uansett om det har vært vasket før.

Du uttrykte overraskelse over at folk ikke tenker som deg. Det er litt...spesielt. Ingen grunn til å komme med wow fordi folk ikke vasker nyvaskede vinduer...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei, jeg bare lurte. Folk gjør hva de vil, men det er første gang jeg har hørt om at noen vasker vinduer som nettopp er vasket. Det var uansett litt morsomt at du reagerte med "wow" på det som er normalen. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vaske vinduer ved salg av bolig. Dette står også i papirene man får fra megler.

Jeg flytta ut i januar og det var -20 ute. Jeg slo i en kopp med vodka i vannet og var forsiktig slik at jeg ikke sølte.

Det er kun innvendig nedvasking som er kravet. Det skulle tatt seg ut om nye huseiere krever at huset er fullstendig nedvasket utendørs! Det er ikke en norm.

Anonymous poster hash: 6f26c...294

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvorfor skal man vaske noe som allerede er vasket?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun innvendig nedvasking som er kravet. Det skulle tatt seg ut om nye huseiere krever at huset er fullstendig nedvasket utendørs! Det er ikke en norm.

Anonymous poster hash: 6f26c...294

Det er forskjell på utendørs vask og vask av vinduer. Man kan jo ikke bare vaske innsiden av vinduene!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...