Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en flott mann. Men han har en ekkel uvane. Han plukker seg i nesa og så tørker det på buksa. Jeg blir så uvel. Har sagt det til han men det er ganske døvt der. Hva kan man gjøre

Anonymous poster hash: 5908c...f23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han vaske sine egne klær og be han sette seg på ett pledd i sofaen så sofaen ikke blir "busete"

Anonymous poster hash: 24882...e61
Skrevet

Usiviliserte mann! Har han ikke lært seg å spise de? :O

Anonymous poster hash: e1d5e...045
  • Liker 10
Skrevet

Det gjorde eksen min også. Han plukket seg sykt mye i nesen og det var grusomt ekkelt. Han var 47 år....

Skrevet

Jeg hadde gitt han både sex og kose nekt, helt til han innså hvor ekkel han var..Og fortalt han hvor EKKEL han faktisk var..

Æsj!!

Skrevet

Men kjære vene da. Så lenge han ikke legger fra seg busene på sofaen skal du være glad. Her er buser en del av hverdagen, og det er rett og slett en helt naturlig ting.

Anonymous poster hash: 62039...639
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gitt han både sex og kose nekt, helt til han innså hvor ekkel han var..Og fortalt han hvor EKKEL han faktisk var..

Æsj!!

Jeg skjønner meg ikke på slike som deg..

Anonymous poster hash: ae006...0fa

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på slike som deg..

Anonymous poster hash: ae006...0fa

Så fint da, for jaggu skjønner jeg meg ikke på sånne som deg heller..

Skrevet

Jeg hadde gitt han både sex og kose nekt, helt til han innså hvor ekkel han var..

..og du er eldre enn 12 år, eller?

• Liker 1
Skrevet

Ja det er en helt naturlig ting, men det burde også litt papir å snyte seg på også være. Faktisk ganske guffent med huleboere som ikke forstår seg på normal høflighet og hygiene, i alle fall når de har folk rundt seg. Anonymous poster hash: f0d9e...c58

• Liker 1
Skrevet

Det kunne ha vært enda verre, eksen min la de fra seg på rekke og rad på stuebordet til tørk. Tuller ikke! Jeg klikka i vinkel!

Anonymous poster hash: 11689...203
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Fortell ham at det ikke gir deg lyst på sex med ham, at det er avtennende.... De fleste ønsker vel å være attraktiv for partneren?

Skrevet

..og du er eldre enn 12 år, eller?

Sa grisen selv :biggrin:

Ærlig talt.. Bare fordi jeg synes slik oppførsel er ekkel, og tilhører barnehagen???

Skrevet

Æsj!!

Ååååå næææææi.......... :plystre:

Anonymous poster hash: eb8f1...6a0

Skrevet

Så en på bussen som i tillegg spiste bøbbene foran andre. Kunne vært verre

Anonymous poster hash: 3b2af...2e1

Gjest Eurodice
Skrevet

Fader så kvalm jeg ble! Skulle ikke gått inn på denne tråden :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...