AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Etter flere år med psykiske og fysiske hindringer kom jeg meg endelig ut av sofaen og inn på et fancy treningsenter. Medlemsskap med ett års bindingstid ble tegnet, og avtalegiroen med måndelige trekk var i boks. Så var det altså min tur til å skvise den daske og feite rævva mi inn i en treningstights, noe som skulle vise seg å være enklere sagt enn gjort! Smart som jeg er tenkte jeg å spare inn noen få kroner ved å kjøpe en slik tights under årets første harryhandel. Jeg gikk derfor ganske målrettet inn i den første sportsbutikken jeg fant. Skuffelsen ble derimot stor da jeg oppdaget at jeg var for feit til å i det hele tatt prøve å klemme meg inn i en slik tights. Største størrelse å oppdrive ( i damestr ) var 44. Jeg stoppet innom flere sportsbutikker og 44 viste seg å være ''standard-max-størrelse'' på dameklær. Noen treningstights ble det derfor ikke på meg den dagen! Så hvorfor ikke bruke joggebukse? Jo, fordi at etter 30 minutters ''intensiv'' oppvarming på tredemølla, så sitter den fast i sprekker på kroppen jeg ikke en gang visste at jeg hadde. Det blir forferdelig varmt og klamt! Men så fikk jeg nys i at de har egen ''fitness-kolleksjon'' på Cubus! ............den gang ei! Der fikk jeg ikke klemt meg inn i en str XL en gang!! Så da var det å fortsette å trene i den utvaska adidasbuksa. Helt til jeg her om dagen var innom Kappahl. De hadde visst også egen ''fitness-kolleksjon''. Her greide jeg t.o.m å skvise meg inn i en str L ( 44/46 ) og fortsatt ha mye å gå på. Finnes det andre forhandlere der ute som har treningsklær til tjukkaser som meg? Noen som vet? Anonymous poster hash: 969b7...0f6 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Postordre! Ellos og Cellbes har store fine størrelser. Mål deg skikkelig før du bestiller, så slipper du å bli skuffet når pakken kommer. Tror også det hjelper å snakke om seg selv i litt hyggeligere vendinger. Vi er selv våre verste fiender, men vi kan også bli våre beste venner. Lykke til med prosjektet. Anonymous poster hash: 91463...3c0 15
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Er det aktuelt å bestille på nett? Anonymous poster hash: ec408...581 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Postordre! Ellos og Cellbes har store fine størrelser. Mål deg skikkelig før du bestiller, så slipper du å bli skuffet når pakken kommer. Tror også det hjelper å snakke om seg selv i litt hyggeligere vendinger. Vi er selv våre verste fiender, men vi kan også bli våre beste venner. Lykke til med prosjektet.Anonymous poster hash: 91463...3c0 Takk for tips! Da får jeg kaste meg rundt i en postordre-runde Takk Er det aktuelt å bestille på nett? Anonymous poster hash: ec408...581 Ja, det kan være aktuelt - if the price is right Anonymous poster hash: 969b7...0f6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 http://www.rohnisch.no/no/artiklar/traning/plus-2/index.html har pluskolleksjon. Anonymous poster hash: ec8c7...032 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 http://www.rohnisch.no/no/artiklar/traning/plus-2/index.html har pluskolleksjon. Anonymous poster hash: ec8c7...032 Oioi... her er jeg jo en size S...!! Takk takk, mye fint her! Anonymous poster hash: 969b7...0f6 2
Nixnick Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Kommer an på hvor stor du egentlig er. Jeg liker godt det fra Pierre Robert. Det er stramt nok til at det holder ting på plass, men god nok stretch til at det passer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Rønnisch er et fint merke for de som er i begynnelsesfasen, Hadde det slik selv en gang, så vet hvordan det føles. Stå på! Anonymous poster hash: a7ae2...f18 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Har du prøvd Nike? Jeg er ganske svær over rompe og lår, men får god plass i XL.Anonymous poster hash: 38dda...a16 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Kommer an på hvor stor du egentlig er. Jeg liker godt det fra Pierre Robert. Det er stramt nok til at det holder ting på plass, men god nok stretch til at det passer. Jeg har en strømpebukse fra Pierre Robert. Hvis treningstøyet der er i tilsvarende str, så er det kanskje håp. Problemet med PR er at det ikke er bare bare å vrenge av seg buksa og prøve Da tror jeg mine ''medkunder'' får seg et lite sjokk Uansett; takk for tips! Rønnisch er et fint merke for de som er i begynnelsesfasen, Hadde det slik selv en gang, så vet hvordan det føles. Stå på! Anonymous poster hash: a7ae2...f18 Takk Har du prøvd Nike? Jeg er ganske svær over rompe og lår, men får god plass i XL.Anonymous poster hash: 38dda...a16 Nei, det har jeg ikke Hvis det er XL unisex, så går det nok. Fant bare damestr på de sportsbutikkene jeg var innom. Men samtidig virker det som om det er variasjon mellom de ulike merkene også, hva de mener er en XL/L/M/S. Kappa f.eks kan jeg bare glemme. Takk for tips Anonymous poster hash: 969b7...0f6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Kjøp treningsbukse da. Er det noe eget, eller mener du joggebukse? Anonymous poster hash: 969b7...0f6
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Er det noe eget, eller mener du joggebukse? Anonymous poster hash: 969b7...0f6 Nei, en treningsbukse med mer utsvinget legg. 1
Neket Skrevet 8. februar 2014 #14 Skrevet 8. februar 2014 Er ikke det hva som kalles yoga-bukse? I gamle dager kaltes de jazz-bukser
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes du, TS, er veldig flink til å skrive ;-) Ble en morsom vri over det hele!Anonymous poster hash: 8a633...2fe 8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Nei, en treningsbukse med mer utsvinget legg. Er ikke det hva som kalles yoga-bukse? I gamle dager kaltes de jazz-bukser Okei Hvis de er tynnere i stoffet og puster bedre enn joggebukser, så kan det jo være et alternativ. Takk for tips Jeg synes du, TS, er veldig flink til å skrive ;-) Ble en morsom vri over det hele!Anonymous poster hash: 8a633...2fe Jo, takk for det! Anonymous poster hash: 969b7...0f6
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Er ikke det hva som kalles yoga-bukse? I gamle dager kaltes de jazz-bukser Ja.
Kicki_90 Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 Nike varierer veldig i str, har en som er veldig stor i str, og en som er normal, men ville prøvd de, dametightsene har bedre passform for oss med hofter og rumpe enn herre/unisextightsene. Casall har en del gode bukser, ikke tights, men bukser med kant nede, som er gode i str. Har kjøpt min på g-sport. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #19 Skrevet 9. februar 2014 Nike varierer veldig i str, har en som er veldig stor i str, og en som er normal, men ville prøvd de, dametightsene har bedre passform for oss med hofter og rumpe enn herre/unisextightsene. Casall har en del gode bukser, ikke tights, men bukser med kant nede, som er gode i str. Har kjøpt min på g-sport. Takk for tips Får ta en ny prøverunde denne uka Anonymous poster hash: 969b7...0f6
Monstrum Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Ellos, Cellbes, Sparkjøp Særlig ellos sine liker jeg, og jeg må ha en ganske stor størrelse 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå