AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har tråkket over, ikke veldig alvorlig, men nok til at jeg måtte bruke krykker noen dager og nå når jeg skal begynne og belaste foten vil jeg ha tape på for å støtte opp. Jeg har tidligere lært å tape ankelen, men husker ikke om jeg kan sove med den (er litt omfattende taping, så det tar litt tid om morgenen ). Bør jeg ta av tapen før jeg legger meg eller kan jeg bare sove med den og bruke den noen dager? Anonymous poster hash: 2a065...5b7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Ta den av :-) Fillern Vet du hvorfor? Jeg er nøye med å ikke tape sirkulært slik at jeg ikke stopper blodtilførselen. Anonymous poster hash: 2a065...5b7
King in the North Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Ta den av? Hvorfor? Jeg pleier alltid å ha den på et par dager før jeg skifter tape
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Ta den av så foten får luft Jeg har ikke tapa hele foten inne, så sa tror jeg at jeg tar sjangsen på å ha den på en natt. Den stiver nok av, men strammer ikke, så så lenge det føles ok ut å ligge med den går det gjerne greit? Anonymous poster hash: 2a065...5b7
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har ikke tapa hele foten inne, så sa tror jeg at jeg tar sjangsen på å ha den på en natt. Den stiver nok av, men strammer ikke, så så lenge det føles ok ut å ligge med den går det gjerne greit? Anonymous poster hash: 2a065...5b7 Jada Mannen taper ofte og har sovet med tape mange ganger så det går helt fint, men han synes ikke det hjelper mer å ha den tapet på natten i forhold til skaden, men klart enklere å slippe å styre på morgenen Bare pass på at du ikke taper for hardt, men ser ut som du har kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå