Gå til innhold

Latviske damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært med / kjenner du noen Latviske damer? Hvordan er ett forhold med dem? Jeg tror jeg muligens faller for en.. men vet ikke om det er lurt...

Anonymous poster hash: 7d9b1...d0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hawt asses is what I'll tell ya!

Anonymous poster hash: c7704...18c

Skrevet

#baws

Anonymous poster hash: c7704...18c

Skrevet (endret)

Hvorfor skulle ikke det være lurt ?

reis og bli kjent først i allefall, før du lover gullet ditt å grønne skoger. Nasjonalitet betyr ikke mye i seg selv lenger, men du bør jo kjenne henne godt i det minste før det blir noe seriøst.

Endret av Tarsan97
Gjest Deilig mann
Skrevet

Noen av dem er ganske digge!

Skrevet

Noen av dem er ganske digge!

Hva er forskjell på dem og norske damer? Ei jeg kjente var sammen med en pakistaner som underkuet henne skikkelig. Hun så det ikke selvsagt.

Anonymous poster hash: 06b02...795

Gjest Deilig mann
Skrevet

Hva er forskjell på dem og norske damer? Ei jeg kjente var sammen med en pakistaner som underkuet henne skikkelig. Hun så det ikke selvsagt. Anonymous poster hash: 06b02...795

Ikke veldig mye forskjell. Latviske damer er litt mer feminine og litt mer forfengelige. De jeg var borte i da. Pene, slanke jenter.

Skrevet

feminine, men selvstendige og arbeidsomme.

Anonymous poster hash: ae125...83c
Skrevet

åsså errem mer opptatt av å tilfredsstille mannfolka.

Anonymous poster hash: 7dc16...791
  • Liker 1
Gjest Deilig mann
Skrevet

åsså errem mer opptatt av å tilfredsstille mannfolka. Anonymous poster hash: 7dc16...791

Det også ja :)

Skrevet

Ikke veldig mye forskjell. Latviske damer er litt mer feminine og litt mer forfengelige. De jeg var borte i da. Pene, slanke jenter.

.....

Skrevet

Ikke enig?

For all del, men det er jo ikke så viktig at de er deilig og slanke, er det?

Gjest Deilig mann
Skrevet

For all del, men det er jo ikke så viktig at de er deilig og slanke, er det?

Neida, og det er sikkert ikke alle som er det heller. Men de få jeg kjente var det :)

Skrevet

Vil sikkert bare ha et grønt kort til kjære Norge, be careful! :sjokkert::sjokkert:

Anonymous poster hash: f1b29...00b
Gjest Deilig mann
Skrevet

Vil sikkert bare ha et grønt kort til kjære Norge, be careful! :sjokkert::sjokkert:Anonymous poster hash: f1b29...00b

Godt mulig. Men finnes også latviske jenter som er bosatt i Norge.

Skrevet

Nå er jeg kvinne da, men kjenner mange fra Latvia. Vil si de har så langt imponert meg på mange måter. Vennlige, intelligente og arbeidsvillige kvinner, og selvfølgelig meget vakre. Noen av mine beste venninner er fra Øst-Europa :)

Anonymous poster hash: 97286...7b3
  • Liker 1
Skrevet

De går mer feminint og lekkert kledd enn de fleste norske damer. Høye hæler, korte skjørt :)

• Liker 1
Skrevet

Ikkno tvil der ja. Du ser ikke de latviske damene dasse rundt i joggebukse på super`n som de norske hønene gjør.

Anonymous poster hash: 7dc16...791
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kjenner vel egentlig bare en latvisk kvinne, og hun er meget feninin, nydelig (!), har den råeste humor du kan tenke deg... og hun er tøffere enn toget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...