Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny veske og var innom gucci i oslo igår. Så to stk som ikke var logoflash på og har egentlig lagt min elsk på. De var nydelige.

Den ene var hip bamboo i fargen cocoa. Skinnet var super mykt og jeg hadde bare lyst til å kose med den samt at den var så klassisk og fin. Veldig min stil. Pris 19.775Kr

Nr to var Harness som de etterhvert får i en mørk brun tone. Skinnet var noe "hardere" men likte stilen veldig. Litt stor, men jeg føler alltid at jeg har så mye å bære på til en hver tid. Pris 13.400 kr

Jeg elsket dem begge og lurte på om det er noen som har erfaring med noen av de? eller gucci vesker generelt. Jeg har mer type louis, mulberry og hermes. Men vil ha noe helt annet denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå at noe orker å bruke så mye penger på en veske. Det er ikke det at jeg ikke har råd, har en god med sparepenger, men ville aldri brukt flere tusen av disse på en veske. Noe så meningsløst.

Anonymous poster hash: 8491a...48b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå at noe orker å bruke så mye penger på en veske. Det er ikke det at jeg ikke har råd, har en god med sparepenger, men ville aldri brukt flere tusen av disse på en veske. Noe så meningsløst.

Jeg er faktisk enig her. Jeg ville ha en veske, riktignok til en pc, og fikk vite prisen- 2000 for en enkel pcveske! Er ikke verdt prisen altså.

Jeg har penger så jeg klarer meg for å si det sånn, men å kaste bort penger på vesker som ikke kommer til å bli brukt mye eventuelt, totalt meningsløst. :P

Anonymous poster hash: 235d4...aaf

Skrevet

Om noen vil bruke 100 000kr på en veske så er det vel opp til dem selv?! Er sååå lei av at folk alltid skal kommentere i slike tråder! Hvorfor gjør dere det? Folk har forskjellige prioriteringer i livet. Jeg kjøper heller en veske som jeg virkelig vil ha, enn å sløse bort penger på fylla hver helg som enkelte andre studenter gjør..

• Liker 7
Skrevet

Alle har ting de liker å bruke penger på. Min elsk er vesker blant annet. Og vi har råd til det. Skjønner ikke hvorfor folk lar seg provoserer av dette. Det var ikke derfor jeg lagde denne tråden. Ville ha andre sine meninger om veskene. Ikke prisene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er faktisk enig her. Jeg ville ha en veske, riktignok til en pc, og fikk vite prisen- 2000 for en enkel pcveske! Er ikke verdt prisen altså.

Jeg har penger så jeg klarer meg for å si det sånn, men å kaste bort penger på vesker som ikke kommer til å bli brukt mye eventuelt, totalt meningsløst. :P

Anonymous poster hash: 235d4...aaf

Forstår det veldig godt, finner også en god del billigere pc-vesker som er minst like gode. Men 19 000 på en veske signert en eller annen "viktig" designer? Tror jeg ville blitt ledd av medstudentene mine hvis jeg skulle nevnt merket og prisen på vesken, de hadde sett på meg som litt tullete (er et prestisjeuniversitet i Norge), og det forstår jeg godt at de hadde gjort.

• Liker 1
Skrevet

Om noen vil bruke 100 000kr på en veske så er det vel opp til dem selv?! Er sååå lei av at folk alltid skal kommentere i slike tråder! Hvorfor gjør dere det? Folk har forskjellige prioriteringer i livet. Jeg kjøper heller en veske som jeg virkelig vil ha, enn å sløse bort penger på fylla hver helg som enkelte andre studenter gjør..

Selvfølgelig er det opp til dem, men det er da lov å kommentere hvor tåpelig jeg syns det er? Og tror du virkelig at bare fordi jeg ikke er interessert i å bruke så mye penger på noe så trivielt som en veske, så bruker jeg mye penger på rus?

Men skal ikke avspore mer nå, slik at dere får diskutere om disse såkalte moteveskene deres.

• Liker 1
Skrevet

Alle har ting de liker å bruke penger på. Min elsk er vesker blant annet. Og vi har råd til det. Skjønner ikke hvorfor folk lar seg provoserer av dette. Det var ikke derfor jeg lagde denne tråden. Ville ha andre sine meninger om veskene. Ikke prisene.

Lar meg ikke provosere, men synes det er en helt merkelig prioritering. Og det sier vel kanskje litt om at vi nordmenn har alt for mye penger...

Jeg har en veske fra Zara som kostet 700 kr. Den er topp kvalitet. Det er ikke sånn at dyrt=god kvalitet.

Skrevet

Likte ikke noen av dem. Slike vesker har lett for å falle sammen, og er ikke for meg klassiske vesker. Hverdagsvesker til å slenge rundt med, ja, men ikke klassisk.

Skrevet (endret)

Jeg kjøper ikke dyre vesker for de er signert av en designer. Jeg kjøper de fordi jeg vet at jeg for ordentlig kvalitet og vesker jeg har livet ut. Ikke en HM veske som forfaller etter kort tid. Samt at jeg ikke liker at halve oslo går med samme veske som meg.

Endret av Missi89
Skrevet

Jeg synes Hip Bamboo er finest av de to.

Og det er helt greit at noen synes det er ok å bruke så mye penger på en veske. Himmel, det er da mange andre såkalt unødvendige ting som folk bruker penger på? Har en kompis som nylig brukte 130.000 på nytt stereoanlegg, og han maser om at han nok må investere nye 40.000 i noen spesielle kabel-greier til anlegget....

Dessuten, for å si det med en kjent reklamefilm. Ost er ikke ost, og veske er ikke veske. Hvis det var så enkelt, er det jo like hårreisende at noen kjøper sofa på Living når de kunne fått en billigere sofa på Ikea? Eller at noen kjøper Mercedes, mens Hyundai er billigere og sikkert helt grei.

Dine penger, ditt valg!

• Liker 1
Skrevet

Takk Dolce for at du forstår tankegangen min. Hip Bamboo hadde dessuten super mykt skinn, lyste opp når jeg rørte den og bare åååå wow så deilig den var.

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny veske og var innom gucci i oslo igår. Så to stk som ikke var logoflash på og har egentlig lagt min elsk på. De var nydelige.

Den ene var hip bamboo i fargen cocoa. Skinnet var super mykt og jeg hadde bare lyst til å kose med den samt at den var så klassisk og fin. Veldig min stil. Pris 19.775Kr

Nr to var Harness som de etterhvert får i en mørk brun tone. Skinnet var noe "hardere" men likte stilen veldig. Litt stor, men jeg føler alltid at jeg har så mye å bære på til en hver tid. Pris 13.400 kr

Jeg elsket dem begge og lurte på om det er noen som har erfaring med noen av de? eller gucci vesker generelt. Jeg har mer type louis, mulberry og hermes. Men vil ha noe helt annet denne gangen.

Hei. Jeg ville heller spurt om råd på forum.purseblog.com. Da slipper du alle kommentarer på at det er helt forkastelig å bruke så mye penger på vesker etc.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det opp til dem, men det er da lov å kommentere hvor tåpelig jeg syns det er? Og tror du virkelig at bare fordi jeg ikke er interessert i å bruke så mye penger på noe så trivielt som en veske, så bruker jeg mye penger på rus?

Men skal ikke avspore mer nå, slik at dere får diskutere om disse såkalte moteveskene deres.

Det er fullstendig OT og avsporing av tråden. Hva synes du om folk som ødelegger dine tråder med fullstendig meningsløst pjatt?

Anonymous poster hash: a770d...225

• Liker 3
Skrevet

Åh det hadde ikke jeg tenkt på en gang. Får komme meg ditt med spørsmålene mine.

Skrevet

Hmm syns egentlig ingen av dem var så klassiske, eller fine heller. Selv om skinnet ser lekkert ut blir de litt posete? Men samtidig har du jo Mulberry og Hermes blant annet, og de er sikkert av de stivere variantene, og da er det vel helt greit med forandring. Får jeg spørre hvor gammel du ca er? Er det jobbveske det er snakk om?:)

Anonymous poster hash: 128a3...d98
Skrevet

Ja mine hermes er noe stivere. Jeg er 24 og blivende sykepleier så er jobbveske er ikke akkurat det jg tenkte egentlig men. Noe til hverdagen som er fint og ikke logoflash. Følte de dro meg rett til de veskene når jg kom inn i butikken Igår og jeg bare nei ikke logoflash. Damen som jobbet der så bare rart på meg.

Skrevet

Har svært god erfaring med vesker fra Gucci, mine vises nesten ikke at de er brukt selv om de har vært ute i mye vær. Gå for den du liker best, du kommer ikke til å angre!

Skrevet

Forstår det veldig godt, finner også en god del billigere pc-vesker som er minst like gode. Men 19 000 på en veske signert en eller annen "viktig" designer? Tror jeg ville blitt ledd av medstudentene mine hvis jeg skulle nevnt merket og prisen på vesken, de hadde sett på meg som litt tullete (er et prestisjeuniversitet i Norge), og det forstår jeg godt at de hadde gjort.

Nå må jeg le... Prestisjeunivetsit i Norge?

Det finnes ikke. ;)

Anonymous poster hash: 14cf1...d50

• Liker 2
Skrevet

Goddamnit! Universitet!

Tasteleif....

Anonymous poster hash: 14cf1...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...