Gå til innhold

Jeg som ikke er spesielt sjalu, er i et forhold med en mann som er det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med typen min i fire måneder og vi har det bra sammen, men det eneste som plager meg litt, er at han er ganske sjalu av seg. Har ingen problemer med at noen er litt sjalu (litt sjalusi er bare sunt og vanlig), men når jeg får kommentarer når jeg snakker med noen av det motsatte kjønn blir jeg ganske oppgitt. Bare fordi jeg snakker med en fremmed mann betyr det ikke at jeg flørter. Er det noen menn som viser interesse, blir han sur på meg og når jeg da forklarer ham at det ikke er min skyld, får jeg slengt i trynet at det er oppførselen min som fører til dette. Så, er løsning at jeg skal slutte å snakke med fremmede når vi er ute? Jeg har ingen problemer med at han snakker med jenter, kunne ikke funnet på å se på det som en trussel.

Anonymous poster hash: 1a8b2...ba9
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er hans problem, og pass deg for at det kan bli verre med årene. Det her må du snakke med han om, han er alt for sjalu!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, du skal ikke slutte med å være deg selv. Da får han positiv bekreftelse på sin urimelige oppførsel og neste gang blir det garantert noe annet. Da er det bedre at dere finner ut tidlig at dere har dårlig match.

Dere må ta en prat om dette, og du må fortelle ham at dette ikke er sunt, og at dere ikke kan ha det slik. Om han ikke klarer å stole på deg har det lite for seg å leke par.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Det er hans problem, og pass deg for at det kan bli verre med årene. Det her må du snakke med han om, han er alt for sjalu!

Nei, du skal ikke slutte med å være deg selv. Da får han positiv bekreftelse på sin urimelige oppførsel og neste gang blir det garantert noe annet. Da er det bedre at dere finner ut tidlig at dere har dårlig match.

Dere må ta en prat om dette, og du må fortelle ham at dette ikke er sunt, og at dere ikke kan ha det slik. Om han ikke klarer å stole på deg har det lite for seg å leke par.

Takk, må ærlig innrømme at jeg får nesten dårlig samvittighet hver gang han kommenterer dette, begynner å tvile på meg selv. Men jeg gjør jo ikke noe lugubert, er sosial og liker å snakke med andre mennesker, om det er menn eller kvinner, spiller ingen rolle. Jeg har tatt dette opp med ham flere ganger og han innrømmer at han er sjalu, men legger også skylden på meg, at jeg er for åpen og pratsom, at jeg brude begrense meg litt.

Anonymous poster hash: 1a8b2...ba9

Skrevet

Har han gått på en smell før kanskje? Tviler på at dette har noe med deg å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...