Missi89 Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Fikk dette i gave fra min mann. Noen her som bruker det og som har noen tips? Vurderer også å kjøpe vekten som er til? Noen som har begge deler?
Gjest Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er nysgjerrig på den selv, men fortsatt usikker. Har funnet en beta app som dyncer den med xperia Z1 min også.
Missi89 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er super fornøyd med med fitbit. Fin oversikt på iphonen og nettsiden. Og man blir med motivert når du vet at du så absolutt vil nå dagens mål.
Gjest Sitronen Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er veldig fornøyd med min fitbit, og spesielt søvnloggingen siden jeg sliter litt med den biten. Den gir ikke en fasit, men den gir en grei oversikt over aktivitet, og siden aktivitetsoversikten er inndelt i 15-minuttere er det veldig enkelt å se når man er aktiv/passiv, og om det er et mønster. Jeg hadde litt problemer i starten med å få registrert riktig antall km, men jeg fant en løsning på det også. Jeg liker også at nettsiden er oversiktlig, og at de har laget en form for "helsedagbok" der man kan samle all informasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har Fitbit One, den som teller etasjer, og liker del veldig godt. Det er motiverende å gå trappene på jobb, mange skritt, en ekstra tur osv. når jeg kan se det i statistikk etterpå. Men hvis man ikke motiveres av statistiskk, er det ikke mye vits. Anonymous poster hash: 08699...9e0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har blitt mye mer aktiv i hverdagen pga min flex. Anonymous poster hash: 76443...42d
Amethyst Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er blitt kjempemotivert av min Fitbit Flex. Er foreløpig fortsatt på 10 000 skritt, men klarer kanskje å øke etterhvert. Jeg er student, så det blir mye sitting i løpet av en dag.
Gjest Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Jeg hadde litt problemer i starten med å få registrert riktig antall km, men jeg fant en løsning på det også. Hvordan fikset du det? Alle negative kommentarer inneholder dette, og det er det som hindrer meg. På noen logger den jo flere kilometer feil!
Gjest Sitronen Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Hvordan fikset du det? Alle negative kommentarer inneholder dette, og det er det som hindrer meg. På noen logger den jo flere kilometer feil! Min metode passer ikke alle, men den passer meg, som har ganske like dager. Helt riktig har jeg ikke klart å få den, men da jeg tok gjennomsnittlig skrittlengde ble antall km ganske riktig. (Avvik < 10 %) Fordelingen min var omtrent 60/40 lange og korte skritt. Hvis jeg går 10 000 skritt blir regnestykket da: 60 % skrittlengde 80 cm = 4800 m 40 % skrittlengde 60 cm = 2400 m 7200 m / 10 000 skritt = gjennomsnittlig skrittlengde 72 cm.
Missi89 Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2014 Jg sliter med å endre målene. Går alltid tilbake til standarden av en eller annen grunn :-/ Men er så absolutt fornøyd. Skikkelig motivator for min del. Elsker å ha sånn oversikt.
tratrins Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Jeg er også veldig interessert i å skaffe meg en fitbit flex! ...men så ser jeg at jeg har en for dårlig telefon for å kunne bruke appen som følger med (har en Samsung note 1, men "rett" Bluetooth kommer ikke før på Note 2 )! Har noen noe erfaringer med å bare bruke pc til å synkronisere? ...om jeg må kjøpe ny telefon i tillegg, så blir dette et ganske dyrt prosjekt plutselig
Wolfmoon Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Jeg er også veldig interessert i å skaffe meg en fitbit flex! ...men så ser jeg at jeg har en for dårlig telefon for å kunne bruke appen som følger med (har en Samsung note 1, men "rett" Bluetooth kommer ikke før på Note 2 )! Har noen noe erfaringer med å bare bruke pc til å synkronisere? ...om jeg må kjøpe ny telefon i tillegg, så blir dette et ganske dyrt prosjekt plutselig Nå har jeg nettopp kjøpt min, etter at min andre UP mistet muligheten til å lade. Jeg er i utgangspunktet mer fornøyd med informasjonen jeg fikk fra min UP, men samtidig savnet jeg alltid muligheten til å synke den opp mot en pc å få ting opp der. Så for min del, jeg tror det går helt greit å bare synke den mot pcen
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 Jeg synker bare til PC, og det går kjempegreit. Her ser du litt av hvordan oppsummeringen er lagt opp. Ellers er nettsidene veldig oversiktlige og greie. Anonymous poster hash: 09497...9b5
tratrins Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Jeg synker bare til PC, og det går kjempegreit. Her ser du litt av hvordan oppsummeringen er lagt opp. Ellers er nettsidene veldig oversiktlige og greie. Anonymous poster hash: 09497...9b5 Så smart! :D Kan man få informasjonen man synker med PC'en over på mobilen også? Kunne tenke meg en nå før jeg stikker på påskeferie, men er litt dritt at jeg ikke får synkronisert data før jeg kommer hjem igjen da! Er ikke internett på hytta! :-/ Det var vel ca en uke den klarte å samle opp data?
The Princess Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Jeg er kjempefornøyd med min FitBit Flex og jeg opplever også at kilometertelleren funker veldig bra Har gått en distanse med to forskjellige GPS'r og FitBit var bare rundt 200 m feil. Dette var litt over 4 km, så det er jeg veldig fornøyd med. Jeg synker også mest til PC (Mac) og det fungerer strålende!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 Så smart! :D Kan man få informasjonen man synker med PC'en over på mobilen også? Kunne tenke meg en nå før jeg stikker på påskeferie, men er litt dritt at jeg ikke får synkronisert data før jeg kommer hjem igjen da! Er ikke internett på hytta! :-/ Det var vel ca en uke den klarte å samle opp data? Ja, det skal gå bra. Anonymous poster hash: 09497...9b5
Liiah Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 Er det marked for å selge en slik som er nesten ubrukt, på finn.no tror dere?
Gjest Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Kjøpte meg en her om dagen og ganske fornøyd hittil! For meg som beveger meg for lite så er det grei motivator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå