Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt blekede striper i håret mitt i alle år,og det har gitt håret mitt spenst og volum.

En ny frisør jeg hadde foreslå at jeg skulle starte å kure håret mitt med en reconstruction kur,som skulle "reparere"håret uke for uke.Jeg glemte å spørre hvor lenge jeg kunne bruke den.

Men merket håret ble tynnere og tynnere,og hvert hårstrå så nesten brent ut.Men tenkte ikke over det,og fortsatte å bruke den,.

Da jeg skulle klippe meg sist,fikk både frisøren og jeg sjokk.Store deler av mitt skulderlange hår var helt slitt bort i et parti mitt bak.Vi snakker om 7-8 cm,og et stort felt.Dette var ikke den samme frisøren som anbefalte kuren.

Denne frisøren mente det var stripene som brente håret,men det er ikke mulig at det skulle skje når jeg har tatt striper i 20 år,uten skade.

Jeg vet hva frisører vil si om dette;ånei,det kunne ikke være kuren,for den er bare bra for håret...etc etc

Noen som har opplevd noe lignende?

Og må jeg virkelig vente til håret vokser ut igjen,for å komme ut av dette marerittet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Proteinkurer skal ikke være så lenge i håret, bare noen få minutter og du må kure med fuktighetskur etterpå. Hvis du har gjort det er etter boken, så kan det rett og slett være at håret ditt ikke liker proteiner, det gjør ihvertfall ikke mitt hår.

Anonymous poster hash: b2b0d...4fa
Skrevet

Proteinkurer skal ikke være så lenge i håret, bare noen få minutter og du må kure med fuktighetskur etterpå. Hvis du har gjort det er etter boken, så kan det rett og slett være at håret ditt ikke liker proteiner, det gjør ihvertfall ikke mitt hår.

Anonymous poster hash: b2b0d...4fa

Takk for svar!Mitt hår liker tydeligvis ikke proteiner heller..Jeg ble anbefalt å ha kuren i 5-10 min,og det ble IKKE sagt noe om fuktighetskur etterpå!

Jeg skulle hatt penger tilbake her..Dette er forferdelig.

Og verre..Det slites mer og mer for hver dag,ettersom håret jo nå er skadet..Er det noe jeg kan gjøre?Er det for sent med fuktighetskur nå?

Skrevet

Sikker på det ikke er hodeputen håret ditt ikke liker?

Skrevet

Sikker på det ikke er hodeputen håret ditt ikke liker?

Nei,dette hendte etter den kuren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...