AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hei, går likesågreit rett på sak. Jeg har en samboer, vi har vært kjærester i 3 år og har det veldig fint sammen! Jeg er utrolig glad i han, og ser egentlig ikke for meg noen andre jeg vil dele fremtiden min med. Problemet er vell at jeg har begynt å utvikle følelser for venninnen min. Tror jeg ihvertfall. Det kan jo være så enkelt som beundring, men det føles som noe annet/mer, når hun feks prater om kjæresten sin. Jeg blir litt småsjalu på en måte. Jeg får en ekkel følelse ihvertfall. Interessen startet vell å utfolde seg når hun fortalte at hun var biseksuell. I og med at jeg er bifil, har hun valgt å være ganske åpen om det med meg. Vi har helt lik humor, deler samme verdier, hun er smart og vi har opplevd ganske like ting i livet. Vi har ikke kysset, eller noe annet, for jeg respekterer min mann, og hennes mann. Jeg tror også hun er litt små interessert, slik som jeg har opplevd det.. Trengte vell mer en utblåsning enn råd.. Jeg er livredd for å miste vennskapet, samtidig som at jeg må kutte ned kontakten for å holde følelsene litt på avstand.. Det er jo normalt å beundre noen, når man er i et forhold. Men jeg stoler ikke nok på meg selv til å tro at jeg ikke vil ta dette et steg videre om muligheten ba seg.. Hjelp!! Anonymous poster hash: 93a88...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå