AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Som så mange har jeg opplevd utroskap og svik fra en mann jeg har levd halve livet med. Barn har vi også, som han har lite kontakt med, fordi de selv ikke vil. Han bor med elskerinna, og vil ikke samarbeide med meg. Dama er meget myndig og manipulerende ( kjenner henne), så tenker det vil ta tid. Ingenting blir bedre før det forholdet tar slutt.. Hva er vanlig tid før han våkner? Tar det flere år?Hva skjer når han våkner? Kan ikke skjønne at de vil holde sammen. En snedig relasjon. Vil si at jeg ikke tar han tilbake. Det er kun for at jeg ønsker han skal forstå at han må skjerpe seg og faktisk innse at han må forholde seg til meg pga barna. Dere som har opplevd det samme av en mann, hvordan har det vært i årene etterpå ? Anonymous poster hash: 4abe6...f65
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Trist at han forsømmer barna sine. Utover det tenker jeg at det er stor sannsynlighet for at han opplever deg som urimelig og lite samarbedisvillig også. Han har ikke flyttet til elskerinna si fordi han hadde det fantastisk sammen med deg! Anonymous poster hash: bd506...147 1
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Trist at han forsømmer barna sine. Utover det tenker jeg at det er stor sannsynlighet for at han opplever deg som urimelig og lite samarbedisvillig også. Han har ikke flyttet til elskerinna si fordi han hadde det fantastisk sammen med deg! Anonymous poster hash: bd506...147 Skrev TS noe om det? 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Du har min fulle medfølelse, det du har vært gjennom er virkelig forferdelig, men Hva mener du med våkner opp? Han forlot deg fordi han ikke hadde det bra, kanskje har han det bra nå? Barna bør han selvfølgelig ta seg av, men det er ganske ovenfra og ned å gå utifra at han befinner seg i en slags transe fordi han brøt ut av ekteskapet. Anonymous poster hash: 1a584...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Trist at han forsømmer barna sine. Utover det tenker jeg at det er stor sannsynlighet for at han opplever deg som urimelig og lite samarbedisvillig også. Han har ikke flyttet til elskerinna si fordi han hadde det fantastisk sammen med deg! Anonymous poster hash: bd506...147 Den synes jeg var drøy. Jeg har ikke vært urimelig i det hele tatt. Jeg har fra første stund prøvd å få han til å samarbeide, men fordi han, som han sa selv, hadde gjort sitt livs største tabbe, blåste han ut sin frustrasjon på meg. Uansett hvor mye jeg prøvde så nyttet det ikke å samarbeide med han. Jeg vet jeg har gjort alt i min makt for å få dette til å fungere. Hans utroskap, måten han gikk på så ungene så det, og oppførsla hans etterpå har vært elendig, og medvirkende til at barna ikke vil være med han. Han har seg selv og takke med andre ord. Grunnen til at han flyttet til elskerinna, var at han innså han hadde rotet det til fullstendig, og økonomisk klarte han seg ikke selv. Det er også situasjonen nå. Vi hadde et bra forhold, men selvsagt ting som ikke angikk oss som par, som presset på oss som par. Men inen unnskyldning for utroskap. Saken er at han vet selv han har gjort en tabbe. Da lurer jeg på hvor lang tid det tar før han våkner. Anonymous poster hash: 4abe6...f65
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Skrev TS noe om det? Et brudd er vanskelig for alle, det betyr ikke at det hun opplever som urimelig og lite samarbeidsvillig har noe med om han sover eller er våken. Kansje han er mer våken enn noen gang Anonymous poster hash: bd506...147 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Den synes jeg var drøy. Jeg har ikke vært urimelig i det hele tatt. Jeg har fra første stund prøvd å få han til å samarbeide, men fordi han, som han sa selv, hadde gjort sitt livs største tabbe, blåste han ut sin frustrasjon på meg. Uansett hvor mye jeg prøvde så nyttet det ikke å samarbeide med han. Jeg vet jeg har gjort alt i min makt for å få dette til å fungere. Hans utroskap, måten han gikk på så ungene så det, og oppførsla hans etterpå har vært elendig, og medvirkende til at barna ikke vil være med han. Han har seg selv og takke med andre ord. Grunnen til at han flyttet til elskerinna, var at han innså han hadde rotet det til fullstendig, og økonomisk klarte han seg ikke selv. Det er også situasjonen nå. Vi hadde et bra forhold, men selvsagt ting som ikke angikk oss som par, som presset på oss som par. Men inen unnskyldning for utroskap. Saken er at han vet selv han har gjort en tabbe. Da lurer jeg på hvor lang tid det tar før han våkner. Anonymous poster hash: 4abe6...f65 Han flytter til elskerinna si motvillig fordi du var samarbedsvillig og gjorde alt du kunne for å få det til å fungere............makes sense! Anonymous poster hash: bd506...147 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Men hva nøyaktig mener du at far skal gjøre, hvis barna ikke vil ha kontakt? Min manns voksne barn oppfører seg likedan. Mannen min har foreslått ferier (bare han ogbarna), at de går ut og spiser, at han skal hjelpe til med oppussing av leilighet, men svaret er alltid at så lenge han bor sammen med meg, er kontakt uaktuelt (i mye styggere ordelag). Så, hva gjør man?Anonymous poster hash: 9e72a...f36 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Et brudd er vanskelig for alle, det betyr ikke at det hun opplever som urimelig og lite samarbeidsvillig har noe med om han sover eller er våken. Kansje han er mer våken enn noen gang Anonymous poster hash: bd506...147 Nei, han er ikke det. Vet at han ikke har det bra med henne. Men han vil gjerne at det skal virke slik utad. Han er i beit for penger, så da er det lett å bo hos henne. Han er en brikke i et spill fra hennes side, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Spørsmålet er da hva som skal til for å komme seg vekk fra henne, altså våkne og se galskapen med henne.. Anonymous poster hash: 4abe6...f65
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Han er i beit for penger, så da er det lett å bo hos henne. Anonymous poster hash: 4abe6...f65 Lettere enn å bo hjemme??? Anonymous poster hash: bd506...147 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Som så mange har jeg opplevd utroskap og svik fra en mann jeg har levd halve livet med. Barn har vi også, som han har lite kontakt med, fordi de selv ikke vil. Han bor med elskerinna, og vil ikke samarbeide med meg. Dama er meget myndig og manipulerende ( kjenner henne), så tenker det vil ta tid. Ingenting blir bedre før det forholdet tar slutt.. Hva er vanlig tid før han våkner? Tar det flere år?Hva skjer når han våkner? Kan ikke skjønne at de vil holde sammen. En snedig relasjon. Vil si at jeg ikke tar han tilbake. Det er kun for at jeg ønsker han skal forstå at han må skjerpe seg og faktisk innse at han må forholde seg til meg pga barna. Dere som har opplevd det samme av en mann, hvordan har det vært i årene etterpå ? Anonymous poster hash: 4abe6...f65 Hvor gammel er du? Etter å ha levd halve livet med denne mannen antar jeg at du er 40+-, å da er vel også barna såpass store at de ikke lenger drar på helgesamvær med far? Hvorfor er det da livet om å gjøre at det blir slutt mellom din X og den nye dama? Anonymous poster hash: 0ed9e...e79 2
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Et brudd er vanskelig for alle, det betyr ikke at det hun opplever som urimelig og lite samarbeidsvillig har noe med om han sover eller er våken. Kansje han er mer våken enn noen gang Anonymous poster hash: bd506...147 Vel, den som bør være overvåken er vel den nye dama hans, for begynner det med utroskap så ender det med utroskap. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Vel, den som bør være overvåken er vel den nye dama hans, for begynner det med utroskap så ender det med utroskap. Tror du det ? Har det noe med at det at menn er utro, sier mye om personligheten deres, at de er feige og umodne, og at det er deres måte å løse ting på? At mønsteret vil gjenta seg, fordi de er for veike. Anonymous poster hash: 4abe6...f65
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Dette er forvirrende. Dersom han sier selv at han har gjort sitt livs største tabbe, så har han vel "våknet opp" da? Hva mer skal han gjøre mener du? Han kjemper vel for å overleve sånn som alle oss andre? Og hvorfor er det så viktig for deg at hans nåværende forhold avsluttes? Høres rart ut at han anerkjenner at dette er hans livs tabbe og fortsetter å leve i det, kanskje har han sagt det til deg for å trøste deg.Anonymous poster hash: 1a584...1e5 3
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Tror du det ? Har det noe med at det at menn er utro, sier mye om personligheten deres, at de er feige og umodne, og at det er deres måte å løse ting på? At mønsteret vil gjenta seg, fordi de er for veike. Anonymous poster hash: 4abe6...f65 Vet ikke om det kommer av veikskap, er vel mer det at når folk som holder på sånn etablerer forhold så handler det ikke om å finne noen å være glade i, men å gjøre livet mer beleilig for seg selv og å hele tiden være på utkikk etter noen som er bedre enn den de har nu. Vet om både menn og kvinner som er sånn. Og har i bakhodet at de der kan ikke stoles på i noen sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Men hva nøyaktig mener du at far skal gjøre, hvis barna ikke vil ha kontakt? Min manns voksne barn oppfører seg likedan. Mannen min har foreslått ferier (bare han ogbarna), at de går ut og spiser, at han skal hjelpe til med oppussing av leilighet, men svaret er alltid at så lenge han bor sammen med meg, er kontakt uaktuelt (i mye styggere ordelag). Så, hva gjør man?Anonymous poster hash: 9e72a...f36 Tja....jeg regner med at barna hater deg fordi faren gikk fra moren deres med særdeles lite verdighet (altså utroskap). Så om ikke du kan skru tilbake tiden å få moral, så må du nok infine deg i at det er mye pga deg han ikke får ha kontakt med barnebarna. Anonymous poster hash: e0fe0...ebc 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Hvor gammel er du? Etter å ha levd halve livet med denne mannen antar jeg at du er 40+-, å da er vel også barna såpass store at de ikke lenger drar på helgesamvær med far? Hvorfor er det da livet om å gjøre at det blir slutt mellom din X og den nye dama? Anonymous poster hash: 0ed9e...e79 Barna vil aldri ha kontakt med ei slik dame. Og fordi hun styrer alt med han, så vil ikke samarbeide fungere. Han er jo låst hos henne og har ikke råd til egen bolig pr i dag. Ikke er det retrett mulighet her heller. Vi har barn i spredt alder, og det er aktuelt med helgesamvær ja. Anonymous poster hash: 4abe6...f65
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Barna vil aldri ha kontakt med ei slik dame. Og fordi hun styrer alt med han, så vil ikke samarbeide fungere. Han er jo låst hos henne og har ikke råd til egen bolig pr i dag. Ikke er det retrett mulighet her heller. Vi har barn i spredt alder, og det er aktuelt med helgesamvær ja. Anonymous poster hash: 4abe6...f65 Kan du ikke bare sende bitterheten din på dør å gå videre i livet ditt... Anonymous poster hash: 0ed9e...e79 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Vet ikke om det kommer av veikskap, er vel mer det at når folk som holder på sånn etablerer forhold så handler det ikke om å finne noen å være glade i, men å gjøre livet mer beleilig for seg selv og å hele tiden være på utkikk etter noen som er bedre enn den de har nu. Vet om både menn og kvinner som er sånn. Og har i bakhodet at de der kan ikke stoles på i noen sammenhenger. Er enig med deg der. Jeg tror også at en person som er utro, aldri kan stoles mer på. Det ligger på en måte i deres personlighet. De har verken moral eller empati. Det er derfor jeg aldri ville ha tatt tilbake min utro eks. Ikke bare svek han meg, men også barna. Når det gjelder min eks, tror jeg nemlig at han allerede er på utkikk etter noe nytt å flykte til... Menn klarer seg ikke alene. Anonymous poster hash: 4abe6...f65 1
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Er enig med deg der. Jeg tror også at en person som er utro, aldri kan stoles mer på. Det ligger på en måte i deres personlighet. De har verken moral eller empati. Det er derfor jeg aldri ville ha tatt tilbake min utro eks. Ikke bare svek han meg, men også barna. Når det gjelder min eks, tror jeg nemlig at han allerede er på utkikk etter noe nytt å flykte til... Menn klarer seg ikke alene. Anonymous poster hash: 4abe6...f65 Vel, jeg vet om en hel del kvinner som kjører samme praksis. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå