AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har tittet på den i flere mnd og klarer bare ikke å slå av meg tanken:( Den er så fin!! Hva synes du? http://rmnorge.no/?mapping=22&gruppe_nr=44&produkt_nr=131980Anonymous poster hash: 57617...a3f 1
Rofl Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Likte det men hadde aldri betalt så mye for et bord! 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Hver sin smak - jeg synes det var blodharry og i tillegg grisedyrt ;-) Anonymous poster hash: 8ff02...866 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Hvorfor bryr du deg med hva andre syntes? Bordet er sikkert ok, men jeg ville aldri ha brukt like mye penger som det koster å dra til Aruba i 2 uker på et bord. På den annen side kan du sikkert få tak i et som ligner til brøkdelen av prisen. Bygg et selv av rekved, eller behandle et nytt bord med lut og andre saker som får det til å se slitt ut. Anonymous poster hash: df9ec...df3 3
momo Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Syntes det var fint. Men lurer på hvordan det ser ut med stoler rundt, på bildet ser det ut som man ikke får plassert de inntil bordet, ser litt rotete ut da det ikke er i bruk.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Hvorfor bryr du deg med hva andre syntes? Bordet er sikkert ok, men jeg ville aldri ha brukt like mye penger som det koster å dra til Aruba i 2 uker på et bord.På den annen side kan du sikkert få tak i et som ligner til brøkdelen av prisen. Bygg et selv av rekved, eller behandle et nytt bord med lut og andre saker som får det til å se slitt ut. Anonymous poster hash: df9ec...df3 Hvor kan jeg finne billigere? Jeg kan ikke bygge dens elv, da jeg ikke har peiling og tid til det.Anonymous poster hash: 57617...a3f
Fride28 Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Utrolig fint! Men fryktelig dyrt da. Må da finnes noe billigere som ligner?
cassio Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Fint bord, men fryktelig vanskelig å holde rent. Hvis noe søles blir det liggende i sprekkene, passe uhygienisk. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Likte ikke! Det hadde for mange mønstre.
Ian Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Trodde fransk landstil var på vei ut? Snekra et sånt bord i fjor. Kosta meg 249 for en boks med maling som ble blandet til "drivved" Endret 6. februar 2014 av Johno
-Jiinxs- Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Håper du får med alle stolene på kjøpet, for å betale så mye er helt hinsides. Men så driter jeg ikke penger :/ Utseende var ikke noe jeg likte heller. Endret 6. februar 2014 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Riviera Maison er overpriset syns jeg. Hvis du tar kontakt med drivved.no, så skal du ikke bort i fra at de klarer det billigere, og bedre. Men bordet er fint! Jeg har sett på det selv. Men trenger plass til fler rundt bordet. Anonymous poster hash: 5b82a...3fa
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Så dyrt at jeg aldri hadde vurdert det en gang, men stilen hadde vært fin om en hadde laget det selv av det man hadde for hånden ja.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Hvor kan jeg finne billigere? Jeg kan ikke bygge dens elv, da jeg ikke har peiling og tid til det.Anonymous poster hash: 57617...a3f Hjelpes, Se på finn.no om du finner et bord som har en slik bunn -altså føtter. Så finner du en gammel låve på Hadeland og spør bonden om du kan skjære ut en vegg. Superlim er en fin ting, og på Ikea kan du kjøpe batteridreven skrutrekker. Sett av en lørdag, kjøp en flaske vin og bygg. At du ikke har peiling holder ikke som argument. Ellers så kan du sikkert finne en møbelsnekker som kan gjøre det for deg. Det blir uansett billigere en det bordet du har linket til. Anonymous poster hash: df9ec...df3
Gjest Funky Punk Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Syns ikke bordet var så fint, men uansett...har du råd så kjøper du det. Da skal du ha råd til stearinflekker, rødvinsflekker og annet søl som kan skje på et bord som er ment for å brukes. Personlig går jeg gjerne for mye billigere og mer nøytrale bord, og heller pynter med duker og annet. Ellers hadde jeg bare vært livredd for at noen skulle søle på bordet mitt
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Jeg likte bordet, men ikke prisen. Anonymous poster hash: 2f024...e1d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 Hjelpes,Se på finn.no om du finner et bord som har en slik bunn -altså føtter.Så finner du en gammel låve på Hadeland og spør bonden om du kan skjære ut en vegg.Superlim er en fin ting, og på Ikea kan du kjøpe batteridreven skrutrekker. Sett av en lørdag, kjøp en flaske vin og bygg. At du ikke har peiling holder ikke som argument. Ellers så kan du sikkert finne en møbelsnekker som kan gjøre det for deg. Det blir uansett billigere en det bordet du har linket til. Anonymous poster hash: df9ec...df3 Nei, det er uaktuelt, så takk men nei takk Anonymous poster hash: 57617...a3f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Syns ikke bordet var så fint, men uansett...har du råd så kjøper du det. Da skal du ha råd til stearinflekker, rødvinsflekker og annet søl som kan skje på et bord som er ment for å brukes. Personlig går jeg gjerne for mye billigere og mer nøytrale bord, og heller pynter med duker og annet. Ellers hadde jeg bare vært livredd for at noen skulle søle på bordet mitt Man kan få med en glassplate om en vil, men jeg hater glass på bord så...Anonymous poster hash: 57617...a3f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Man kan jo lage et slikt bord selv. Anonymous poster hash: 7f5fe...46b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Det var da ikke sååå dyrt? Det er da helt vanlig å kjøre sofa til den prisen, så hvorfor ikke et spisebord? Det er ikke noe man bytter ut hvert år, akkurat. Anonymous poster hash: 5537b...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå