Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten skulle kjøpe leilighet laaangt hjemmefra, og vi så på flere helt greie, en ny og flott, og mange dårlige. Når vi kom på visning på den vi bor i nå, bare visste jeg med en gang jeg gikk inn døren at her kommer vi til å bo. Det var ikke den nyeste eller den dyreste, men jeg bare visste at denne måtte vi by på.

Vi var på visning nr. 2 (den gikk over to kvelder) for å se an hvor mange som kom og om vi kunne spotte interesse hos noen. Kjæresten min var nervøs som f* for alle folkene, men jeg gikk i god tro om her skulle jeg bo uansett. "Hah, hva gjør dere her, liksom?" Husker jeg at jeg tenkte. Riktig nok så vant vi budet, og her bor vi.

Jeg er vanligvis ganske husredd, men her har jeg ikke følt meg usikker eller skremt én eneste gang. Føler at det er en enorm god energi i dette huset, og om jeg føler meg nedfor, er det som om jeg blir dratt opp igjen av en eller annen usynlig god ånd.

I begynnelsen hadde jeg veldig hjemlengsel og ville bare hjem, og planla til å med å flytte til sommeren. Når jeg tenker på det nå, er det som om jeg aldri vil flytte herifra. Slik har jeg ikke kjent det siden jeg var liten, og bodde på en gammel gård der det spøkte veeldig - men det er en annen historie.

Veldig merkelig at jeg har knyttet meg såppas til dette stedet! Er vant til bo i en helt annen standard, og ikke minst mye større. Men her blåser jeg slett i det, jeg trives såppas godt.

Noen som har opplevd noe lignende? :)

Anonymous poster hash: 23ccc...392
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forøvrig ikke oppdaget noe spirituell aktivitet inne i huset, men dag jeg hang ut av vinduet for å plystre på hunden min, så jeg en mørk skygge som gikk sakte og tydelig forbi meg når jeg så ned på mobilen i 3-5 sekunder. Bortsett fra det har jeg ikke opplevd noe annet enn en god og varm prikking/følelse i kroppen hvis jeg tenker på det, eller helt tilfeldig. Huset er fra tidlig i 1900-tallet, og det har bodd mange her.

TS

Anonymous poster hash: 23ccc...392
Skrevet

Du har vel rett og slett bare funnet hjemmet ditt :)

Skrevet

Jeg er også ganske husredd vanligvis, og når vi skulle flytte inn i et gammelt hus fra 1960 var jeg ikke overbegeistret :P Men har liksom gjort det til vårt med å gjøre det koslig her, og nå føler jeg med veldig hjemme her :)

Skrevet

Har opplevd noe lignende ja :) Har høydeskrekk, men i leiligheten min føler jeg meg veldig trygg, selv om det er toppetasjen i blokka!

Anonymous poster hash: f8753...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...