AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Funker det å gå i trapper for å få strammere lår, rumpe osv? Jeg bor i 10.etasje, men tar alltid heisen. Vurderer å begynne å gå opp og ned trappene hver gang jeg skal ut for treningen sin skyld, men er det noe vits? Jeg har veldig slapp kropp fra før av, trener aldri. Anonymous poster hash: 576a3...27a
ekkoet Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Alt hjelper, det er et fint sted å begynne.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Ja det skjønner jeg, men om det har så mye effekt at jeg skal gidde å gjøre det? For det er ganske slitsomt, og jeg blir veldig varm av det (ekkelt når man har på tykk ytterjakke osv). Anonymous poster hash: 576a3...27a
Pringle Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Det er vel et tegn på at det er effektivt - at du blir varm og sliten! Men legg fra deg boblejakka, eller ta den på armen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bor også i tiende etasje. Bruker trappene i perioder, og så faller jeg ut av det og begynner å bruke heisen igjen, men jeg merker HELT klart forskjell, så ja, definitivt verdt det Strammere og bedre kondis. Også gøy å merke fremgangen, merke at etasjen man holder på å kuppe i blir høyere og høyere opp, og etterhvert er ti etasjer helt greit Gratis trening Anonymous poster hash: ac556...8a1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Kanskje vi bor i samme tiende etasje! Neida Anonymous poster hash: ac556...8a1
Gjest Runforit Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Det er en grunn til at det finnes egne treningsgrupper der en kun går opp og ned skyskrapere
Gjest Peanut Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Ja, her er det jo noe som sies om det: http://www.livestrong.com/article/301539-calories-burned-climbing-one-flight-of-stairs/ Jeg husker jeg leste et sted at man levde fire sekunder lenger for hvert trappetrinn man gikk, så en stund så gikk jeg opp alle trappene i den høyeste bygningen på Blindern (12 etasjer) og tok heisen ned igjen. Hit repeat et par ganger.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Hvis du er virkelig slapp og går opp disse trappene to ganger daglig tror jeg absolutt det ha en effekt. Jeg merker det når jeg har trent bein, det er totalt uaktuelt å gå opp trappene hjemme, fordi det faktisk er tungt og jeg skjelver lett i beina etter trening. Men ta nå av deg jakka, da. Anonymous poster hash: 60f54...fcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå