AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Flere som reagerer på at den entertainer/moromann/klovnen skal være med å lede tv2's OL? Som om vi ikke ser nok av denne karen resten av året. Anonymous poster hash: a55ac...a36 3
LempikasPromise Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Synes han har vært meget flink hittil. Du så han ikke på Gullfisken regner jeg med?? 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Han var dårlig i formiddag, i hvert fall. Har ikke sett på slopestyle utover dagen, men fra start av var han rekordsvak. Krampaktig forsøk på å være morsom, skjønte ingenting av teknisk trøbbel og hadde ikke peiling på idretten. Håper det er startnerver. Heldigvis var selve kommenteringen ganske fin. Anonymous poster hash: c6350...54c
Tarzani Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Så han idag og syns i grunn han gjorde en fin figur som kommentator i OL Endret 6. februar 2014 av Tarzani 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Så han idag og syns i grunn han gjorde en fin figur som kommentator i OL :)9090å9ø Det er ikke han som kommenterer. Han er programlederen som intervjuer folk på sletta, kommentatorene er Kasper Wikestad og Jonas Greve. Kommentatorene gjorde en fin jobb, Blipp synes i hvert fall jeg at var en klovn. Men jeg skal gi ham en sjanse, det er første gang han er med på noe slikt. Anonymous poster hash: c6350...54c 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Flere som reagerer på at den entertainer/moromann/klovnen skal være med å lede tv2's OL? Som om vi ikke ser nok av denne karen resten av året. Anonymous poster hash: a55ac...a36 Jeg må si at dorthe skappel vinner prisen for årets dårligste kommentator Anonymous poster hash: 396ce...34a 5
Kjetil E Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Flere som reagerer på at den entertainer/moromann/klovnen skal være med å lede tv2's OL? Som om vi ikke ser nok av denne karen resten av året. Anonymous poster hash: a55ac...a36 Stian Blipp har bestandig vært en stor vits. 1
MrSmith Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er ganske så lei av alle disse medietrollene, eller TV-personligheter, som er betegnelsen på disse som egentlig ikke kan noe som helst. Jeg synes det er for dumt at det ikke er kunnskap som er kriteriet for hvem som får oppgavene. Se feks Karen Marie Ellefsen, hun er ikke akkurat vakker, men hun er utrolig flink og har alltid full kontroll. Behagelig å se på når hun leder sendingene. Og feks Lalhum, vg's sjakkekspert, ser ut som et troll, men kan det han holder på med, og gjør derfor sendingene interessante. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå