Cajsa Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Var og prøvde kjoler i dag.. Og jeg fant drømmekjolen! Finner dessverre ikke noe bilde av den. Det er en MaryLise, Frieda. Det er røde detaljer på den, som jeg istedet skal få i isblått (i og med at det er vinterbryllup). Tror det blir super-fint! Måtte bare si det - er så glad!
Måne Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Så flott !! Det er en god følelse. Jeg håper noen klarer å finne et bilde av den. :-)
Cajsa Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2004 Ja - det hadde vært supert om noen klarte å finne et bilde av den....? Er så dårlig til å finne frem på internett. Hmm.....
Isiselin Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 Nydelig kjole. Du kan finne den her på side 18. Tar en stund før bildene lastes, men de kommer etterhvert.
Cajsa Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2004 Jippi, det er den!! Tusen takk Isiselin! Detaljene blir som sagt i isblått i stedet for rødt. Synd ikke skjørtet kommer frem på bildet, det er A-line (prinsesseskjørt, men "flatt" foran"), langt slep. Utenpå skal jeg ha cape med stor hette og muligens pels.
Cajsa Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2004 Takk og takk! Godt at dere er litt enige med meg da..
Lullu Skrevet 24. mai 2004 #13 Skrevet 24. mai 2004 Både tøff og søt kjole!! Blir sikkert rålekker i den. Og at du valgte blått til vinterbryllup, er jo perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå