AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg skulle fyre opp i peisen, og på dn av vedkubbene fulgte en stor edderkopp. Jeg så den ikke før kubben lå i ovnen. Jeg hater edderkopper og klarte ikke å prøve å få den ut. Så jeg bare fyrte opp. Men jeg har så dårlig samvittighet! Jeg brente den ihjel liksom stakkar. Anonymous poster hash: 98cc1...e43 1
Gjest bustyvel Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Hvis du skal ha dårlig samvittighet for slikt tror jeg du vil ha et slitsomt liv. Hva med alle fluene du skviser med frontruta når du kjører bil? 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Ulykke i 7 år nå.Anonymous poster hash: fdbe1...d2c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Hvis du skal ha dårlig samvittighet for slikt tror jeg du vil ha et slitsomt liv. Hva med alle fluene du skviser med frontruta når du kjører bil? Insekter som blir skviset i frontruta på en bil dør momentant. Et insekt som blir lagt i peisen vil merke varmen og forsøke å komme seg vekk fra det. En enorm forskjell spør du meg. Men hva gjør vel det? Insekter er jo bare ubetydelige småkryp som ikke oppfatter smerte fordi de er så små... Anonymous poster hash: 4a788...b8c 5
Gjest Inferno Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Huuuu. Nå kommer den nok og hjemsøker deg. 1
skruf Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg napper blodfylte flått av bikkja og kattene og setter fyr på de i peisen……ikke dårlig samvittighet overhodet. Da vet jeg iallefall at de er døde og ikke kommer tilbake for hevn..
Blod Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Tenk på at den nok døde smertefritt, siden den er så liten tar det ikke lang tid å brenne opp
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Tenk over at eddekoppen paralyserer eller binder fast byttet med spindelvev, for så å sprute inn en væske som gjør innvollene mulige å suge ut, alt mens byttet er i levende live. Neeei jeg syntes ikke synd på edderkopper....Anonymous poster hash: aac6a...d9f 2
Minya Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Jeg napper blodfylte flått av bikkja og kattene og setter fyr på de i peisen……ikke dårlig samvittighet overhodet. Da vet jeg iallefall at de er døde og ikke kommer tilbake for hevn.. :O Tenk om spøkelsene dems kommer tilbake for hevn?!
Gjest crazycatlady Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Huuuu. Nå kommer den nok og hjemsøker deg. Ja! I 1000 ganger sin egen størrelse! :D
Gjest Inferno Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Ja! I 1000 ganger sin egen størrelse! :D 1
Blekk Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Jeg er LIVREDD edderkopper, jeg har den største edderkoppskrekken som sikkert eksisterer - men får likevel dårlig samvittighet når jeg sprayer hårspray eller Radar på en edderkopp..... Merkelige greier. Ingenting å ha dårlig samvittighet for egentlig - det går over!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Jeg skulle fyre opp i peisen, og på dn av vedkubbene fulgte en stor edderkopp. Jeg så den ikke før kubben lå i ovnen. Jeg hater edderkopper og klarte ikke å prøve å få den ut. Så jeg bare fyrte opp. Men jeg har så dårlig samvittighet! Jeg brente den ihjel liksom stakkar.Anonymous poster hash: 98cc1...e43 Ja, ja, du er tilgitt. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå