Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med verdens beste gutt i et par måneder. Begge har bursdag på slutten av året, så vi har ikke delt gaver osv før. I dag prata vi om valentinesday, og det virka som han hadde lagt store planer for både dagen og gave til meg!

Har aldri vært sammen med noen som har brydd seg om å være romantisk og slike ting, så dette er helt nytt for meg! Syntes det er utrolig koselig, og har lyst til å gi han noe jeg også! Men jeg aner ikke hva som er "normalt" å gi?

Han er en ordentlig skrue denne gutten, han er veldig maskulin både i utseendet, personlighet og interesser. Elsker biler, verktøy/fikse på ting osv.. men han er også veldig romantisk og kosete. Vil gi noe søtt og noe som viser at jeg tenkte på han, men aner ikke hva!! Blir jo den første "ordentlige" gaven. (Vi er flinke på å gi hverandre små oppmerksomheter o.l ellers i hverdagen)

Hva skal du gi til din kjæreste? :) Noen tips?

Bare for å legge det til, så vet jeg at maaange her på kg er i mot valentinesday. Men er ikke ute etter å høre at det er hverdagen som teller (noe jeg også er helt enig i) men dette er første dagen på lang tid vi har "unnskylding" til å gi hverandre noe og ha det ekstra romantisk. Så om du ikke har noe fint å si, så vær så snill og ikke lag en diskusjon om hvor teit valentinsdagen er. :)

Anonymous poster hash: 136ad...d61
Videoannonse
Annonse
Gjest earthquake
Skrevet

Skal gi min parfyme, Chanel Allure Homme Sport! Den lukter så utrolig godt :D

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg skal ikke gi noe til min mann.

Hva du skal gi kommer jo litt an på økonomien din også, og hva han har fra før av/er interessert i.

Hvor gamle er dere, og har dere hatt kjærester før?

Det er litt greit å vite før man skal tipse om gaver egentlig..

Parfyme kan være en fin presang til gutter slik som earthquake sier. Ellers finnes det jo flere ulike smykker/armbånd som gutter/menn kan bruke dersom han liker det. Men det kommer jo an på hva han liker fra før av også.

Skrevet

Jeg skal ikke gi noe til min kjæreste, da jeg aldri har hatt behov for å gi gaver på denne dagen. Vi har bestemt oss for å laste ned masse klisse-romantiske filmer, lage god middag, drikke masse vin og kose oss. :)

Men jeg kan jo ramse opp litt ting jeg har kjøpt til han over de siste årene: Parfyme, Ray Bans, litt eksklusive klokker av kvalitet. Så har jeg kjøpt pysjbukse, belter, gensere fra Boss, Tiger of Sweden, Ralph Lauren osv, med tanke på at gutter ofte ikke kjøper like mye klær som jenter så er det bedre å kjøpe noe av ordentlig kvalitet. F.eks Boss pysjbuksen har han hatt i flere år, og han har bare en, og den er like fin, mens jeg har hatt uttallige på tiden etter han fikk sin. Av erfaring så tar man jo også mere vare på tingene sine som er litt dyrt. Ellers så har Zara mye fint, har klart å kjøpe mye som har falt i smak hos kjæresten min derfra. Ellers så har jeg kjøpt litt gaver fra kondomeriet, og sexy og spennende undertøy som han har blitt helt vill av. Men det vil du vel kanskje ikke gi nå siden forholdet er så nytt?:) Men ihvertfall et tips til senere.

Vi er i starten av 20-årene. Håper det hjelper til noen tips.

Anonymous poster hash: 08d71...d8e
Skrevet

Jeg skal ikke gi noe til min mann, han har bursdag nå snart så det får holde. Men, hvis jeg skulle kjøpt noe måtte det vert sjokolade. Han er veldig glad i snop.

Skrevet

Jeg skal heller ikke kjøpe noe, men jeg skal lage god mat :)

Anonymous poster hash: a6cac...bc9
Gjest Chloe87
Skrevet

Skal kjøpe en sånn liten me2you bamse, kort også skal jeg spandere restaurantmiddag og kino.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...