AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Som kan fortelle meg om deres erfaringer? Vurderer å få det gjort profesjonelt, da jeg er lei av clip on extensions som sliter mye mer enn jeg trodde. Anonymous poster hash: 43a64...1cf
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har lurt på det samme og så en tidligere tråd her om dette. Der var det flere som frarådet microringer pga at de lett synes og man får "spaghettihår", i tillegg til at de kan stramme og være vonde å sove på , gnager seg inn i hodebunnen. Ser de fleste heller anbefaler tape-estensions som ikke sliter på håret og heller ikke er vondt! Jeg har fått meg tape-ext nå og er VELDIG fornøyd! Anonymous poster hash: a7167...c51
Cecee Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Som kan fortelle meg om deres erfaringer? Vurderer å få det gjort profesjonelt, da jeg er lei av clip on extensions som sliter mye mer enn jeg trodde. Anonymous poster hash: 43a64...1cf Hei! Jeg har brukt microring extensions i snart et år nå, og er veldig fornøyd! Bestiller hår fra locksandbonds.com og det er det beste håret jeg har prøvd - holder seg kjempelenge:) Jeg har alltid satt på håret helt selv. Bruker bare tang og et speil så jeg ser bakhodet. Tar ca 4 timer og det er veldig lett! Jeg har lurt på det samme og så en tidligere tråd her om dette. Der var det flere som frarådet microringer pga at de lett synes og man får "spaghettihår", i tillegg til at de kan stramme og være vonde å sove på , gnager seg inn i hodebunnen. Ser de fleste heller anbefaler tape-estensions som ikke sliter på håret og heller ikke er vondt! Jeg har fått meg tape-ext nå og er VELDIG fornøyd! Anonymous poster hash: a7167...c51 Nei, du får ikke spaghettihår så lenge du børster det en gang om dagen. Microringer sliter heller ikke på håret, du klemmer jo bare håret sammen i en liten ring. Det er litt ubehagelig å sove på festene de aller første nettene, men det går veldig fort over. Ville mye heller valgt microringer fremfor tape extensions med lim som kan skade håret
FantasDick Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Jeg bruker også microringer. Er veldig fornøyd! Kjøper hår, ringer og nål på eBay (ev. hår med ferdig loop om jeg finner det) og får en venninne/søster til å sette på. Litt stramt i hodebunnen de første nettene, men det går raskt over. Har hatt det samme håret i 6 mnd nå, skal straks sette på nytt da festene har vokst ut omtrent 10 cm. Bruker Redken Real control shampoo/balsam, Anti-snap og Tangle-teezer børste. Ingen spaghettihår eller floker.
amadine Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Jeg fikk håret ødelagt av microringer. Var ikke flink nok til å børste innerst ved festene. Angrer som bare det at jeg satt på det og ikke børstet bra nok. Men er du flink til å børste og sove med flette så kan det fungere bra. Du må nesten prøve å se hva du synes selv.
Taklampe Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Som kan fortelle meg om deres erfaringer? Vurderer å få det gjort profesjonelt, da jeg er lei av clip on extensions som sliter mye mer enn jeg trodde. Anonymous poster hash: 43a64...1cf Jeg er helt avhengig av extensions. Jeg går aldri uten. I såfall må jeg sette det opp i en sånn dått. Jeg har tidligere brukt keratin extensions, men tørr ikke bruke det igjen. For jeg mistet en del hår av det. Jeg tror at jeg mistet mye hår da jeg satt det opp i strikk og derfor har lugget ut hårstrå uten å være klar over det. I tillegg floket det seg til en gidigen dreds! Men det har nok heller med at jeg kanskje ikke børstet håret godt nok. Jeg har etter dette brukt clips, men føler at det har slitet mye på håret mitt ettersom håret mitt er veldig tynt fra før, og etter keratin extensione har det blitt enda tynnere. Nå har jeg bestilt microring extensions og har hørt mye positivt om disse. Det skal visstnok være enkelt å sette på, enkelt å ta av, i tillegg til at det skal slite mindre på håret enn keratin og tape gjør. Frisøren min har ihvertfall anbefalt den typen extensions hvis jeg skal sette på hår. Denne gangen skal jeg være veldig forsiktig med hvordan jeg setter opp håret mitt, gre det nøye hver dag og alltid sove med flette! Ser forresten at tråden er noen måneder gammel. Har du satt på extensionet? Hva synes du isåfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå