AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er mann og egentlig for feig til å lyve, men sett mange tråder hvor kvinner på kg blir lurt av menn som sier de ønsker forhold, men egentlig bare er ute etter sex. Men opplever de mest attraktive jentene det samme? Jeg snakket med en jente, som er blant de peneste jeg har set, i tillegg er hun rimelig kul og varm person. Uansett hun sa hun aldri hadde opplevd at folk brukte henne for sex, og selv når hun bare hadde ment å ha et seksuelt forhold med personene så prøvde de seg på å bli sammen med henne. Anonymous poster hash: c0177...d88
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 De fleste jeg har hatt sex med har endt med å forelske seg, eller ønske mer, av meg. Har sjeldent vært den som blir avvist eller dumpet etter sex. Da har jeg i så fall vært med på det selv. Jeg tror du kan ha rett. Attraktiv: som i oppegående og velfungerende sosialt - en mann ønsker ikke bare en kropp. Anonymous poster hash: 5fe96...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Er det kanskje heller sånn at kule og varme personer sjelden blir brukt for sex, og at utseende har mindre betydning? Anonymous poster hash: 713de...cd3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gaar utifra at hun du pratet med dater under sin liga. Mennene finner henne saapass attraktiv at de vil ha et forhold uansett. Evt. saa skroet hun paa seg litt. Noen menn vil bare ha sex og de vil forsoke det uavhengig av kvinners attraktivitet. Det krever mer selvtillit aa sjekke opp en pen dame, men det betyr ogsaa at attraktive jenter er mer ofre for playere, da disse mennene er ute etter en "fangst" - jo penere hun er, desto bedre fangst. Hvorvidt en kvinne blir brukt for sex avhenger i stor del av hva hun aksepterer. Hvis hun ikke hopper til sengs med dem for tidlig, saa minsker sjansene. Og ettersom attraktive kvinner ligger mindre rundt, saa er det ogsaa en forklaring. Anonymous poster hash: c0d08...791 1
melly666 Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er ikke attraktiv, og blir heller ikke brukt for sex. Har samme opplevelser som din venninne. Så om de mest attraktive kvinnene opplever det samme kan jeg ikke si - men jeg kan iallefall si at jeg som uattraktiv ikke har opplevd det.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Nei, det tror jeg ikke. Min venninne mente derimot at de mest attraktive kvinnene er de som ofte ufortjent får et rykte for å være løse, fordi nesten enhver mann som har hatt sex med dem føler for å skryte av det til noen.... Var søt når jeg var yngre, og fikk en gang høre av en mann på et sted jeg gikk fast ut noen ganger i måneden at han og mange av hans kamerater hadde inngått et veddemål om hvem som klarte å få meg til sengs først... Herlig . Anonymous poster hash: 80476...1d7
Gjest Lincoln Skrevet 6. februar 2014 #8 Skrevet 6. februar 2014 Har man først haka tak i en attraktiv dame så er man som regel interessert i å beholde henne. 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #9 Skrevet 6. februar 2014 Jeg er ikke spesielt attraktiv, og opplever aldri dette. Menn som er interessert i meg vil som regel også ha et forhold, de som bare vil knulle viser aldri noen interesse. Anonymous poster hash: 9456a...fe3
Gjest lillelarve Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vet ikke akkurat hvor attraktiv jeg er; det er vel noe andre rundt meg har peiling på. Uansett, min samboer innrømmet for et år tilbake (vi hadde vært sammen en stund da), at han flørtet med meg kun fordi han ville ha sex med meg... Men, så falt han for meg da han ble godt kjent med meg. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tenke om det der og da.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Jeg tror egentlig det ikke er så vanlig å bli brukt for sex som det man kanskje får inntrykk av her? Jeg tror at jenter kanskje har ganske lett for å få den følelsen om de dater en og det viser seg at det ikke ble noe forhold alikevel etter en tid om han trakk seg. Anonymous poster hash: a49dd...e1e
Gjest Siaz Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Jeg tror at det denne jenta egentlig mener, TS, er at hun har ikke blitt brukt for sex fordi hun enten har vært ute etter sex selv og/eller ikke føler seg brukt fordi om en mann ikke lover henne røde roser og frir etter sex. Jeg er selv av den typen, og forventer ikke at han skal forelske seg i meg fordi om vi har sex. Har svært sjelden følt meg brukt, fordi jeg ikke vil føle meg brukt. Kjenner forøvrig en del jenter som derimot forventer at en gutt er genuint interessert i henne før han har sex med henne, og blir overrasket eller lei seg når kontakten dabber av etterpå, eller fortsetter i samme kjør - altså med kun sex. Tror det finnes en god del jenter som faller for mannen de har sex med, og det bare skjer for enkelte uten at det er planlagt. Da er det lett å føle seg "lurt" og brukt. Mener å ha lest at kvinner har anlegg for å knytte et bånd til en person etter sex om de får orgasme, det tror jeg ikke menn har.
Nettinettet Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Jeg tror at det denne jenta egentlig mener, TS, er at hun har ikke blitt brukt for sex fordi hun enten har vært ute etter sex selv og/eller ikke føler seg brukt fordi om en mann ikke lover henne røde roser og frir etter sex. Jeg er selv av den typen, og forventer ikke at han skal forelske seg i meg fordi om vi har sex. Har svært sjelden følt meg brukt, fordi jeg ikke vil føle meg brukt. Kjenner forøvrig en del jenter som derimot forventer at en gutt er genuint interessert i henne før han har sex med henne, og blir overrasket eller lei seg når kontakten dabber av etterpå, eller fortsetter i samme kjør - altså med kun sex. Tror det finnes en god del jenter som faller for mannen de har sex med, og det bare skjer for enkelte uten at det er planlagt. Da er det lett å føle seg "lurt" og brukt. Mener å ha lest at kvinner har anlegg for å knytte et bånd til en person etter sex om de får orgasme, det tror jeg ikke menn har. Orgasmen i seg selv har ikke betydning. Det er intimiteten ved å ha sex som ofte gjør en kvinne hekta på han hun har hatt sex med.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vet ikke om jeg er attraktiv eller ikke, men jeg tror det er opp til kvinnen selv. Jeg har aldri sex med noen på første eller andre date. Jeg har aldri sex med noen jeg ikke kjenner, og føler jeg kan stole på. Derfor har jeg heller ikke blitt brukt for sex. Jeg tror når man ligger med noen for raskt, så kan det å bli brukt for noe veldig for skje. Dette gjelder både kvinner og menn, menn kan også bli brukt. Anonymous poster hash: fdb45...8c1
Gjest Heartbeat Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Jeg vet ikke om jeg er attraktiv eller ikke, men jeg har ALDRI blitt brukt til bare sex,
Gjest .-L-. Skrevet 6. februar 2014 #16 Skrevet 6. februar 2014 Orgasmen i seg selv har ikke betydning. Det er intimiteten ved å ha sex som ofte gjør en kvinne hekta på han hun har hatt sex med. http://www.psychologytoday.com/basics/oxytocin
Mike Waters Skrevet 6. februar 2014 #17 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Orgasmen i seg selv har ikke betydning. Det er intimiteten ved å ha sex som ofte gjør en kvinne hekta på han hun har hatt sex med. Skulle legge ut om Oxytocin, men L kom meg i forkjøpet. Dette er dog en biologisk betinget belønningsmekanisme, og forteller ikke hele sannheten rundt hvorfor vi søker å knytte oss eller ei.... Oxytocin finnes forøvrig hos begge kjønn. Svaret på spm til TS er selvsagt et rungende JA, men hva som legges i ordet attraktivt varierer jo sterkt fra mann til mann. Så vil man sikkert ønske å beholde henne om man ikke er helt avhengig av å ha en ny partner hver eneste gang man har sex! Endret 6. februar 2014 av Mike Waters
Version 2.0 Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har blitt brukt seksuelt, men har også opplevd at folk forelsker seg i meg og vil innlede mer enn bare sex. Jeg har derimot aldri opplevd at menn ikke vil treffe meg igjen dersom jeg vil, men det er ikke alltid vi har like intensjoner. Jeg er fysisk attraktiv, men har ikke alltid vært like attraktiv på andre arenaer, så jeg kan forstå hvorfor noen så på meg som bare sex. Nå har jeg derimot sluttet fullstendig med følelsesløs sex og venter på Mr.Right! Jeg er både attraktiv fysisk og psykisk og tillater ikke meg selv å bli brukt av noen. Jeg ser endelig at jeg er verdt så mye mer enn hva jeg trodde før og jeg akter å velge en partner fra øverste hylle. Fordi jeg fortjener det 4
Mike Waters Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Følelsesløs sex Brukt seksuellt Jeg får vondt av å lese slik. Hvorfor har "dere" sex om dere ikke føler noesomhelst? Snakker vi lam fra hårfestet og ned eller er det fravær av romantikk, roser og Walt Disney vi snakker om? 2
Cathrine88 Skrevet 6. februar 2014 #20 Skrevet 6. februar 2014 Jeg ser endelig at jeg er verdt så mye mer enn hva jeg trodde før og jeg akter å velge en partner fra øverste hylle. Fordi jeg fortjener det Beklager avsporingen, men jeg ble merkelig rørt av dette og må bare gi deg litt applaus. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå