Gå til innhold

Ringenes Herre - Atter en konge

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet når den filmen er til salg på dvd. har hørt det er fra 26.mai,men så reklame av den i dag hvor det sto at den var i salg fra i dag.. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... på http://www.snurrfilm.no/out.asp?f=vm så står det at den kommer 25. mai, altså i morgen.

Ikke vet jeg. Skal ha extended versjonen jeg, så jeg får vel lente til november som vanlig. :)

Skrevet

Den er vel ikke i salg før den 25. mai nei. Kjæresten røpte nemlig bursdagsgaven da han sa "har bestilt noe til deg som ikke kommer ut i tide til dagen din" :hoho:

Skrevet

Vel - eg kunne kjøpt'an i dag eg. I mange butikkar på Kvadrat; om dei pakkar opp ein dag for tidleg skal eg ikkje seia noko om. (Eller for alt eg veit, enno tidlegare - har ikkje vore i butikkar på nokre dagar.)

Skrevet

Det kan vel stemme, men offisielt ikke før 25. mai.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk min i posten fredag... :-)

Skrevet

*løpe og kjøpe i morgen*

Skrevet

Trudde de forresten var ganske nøye med at de ikke skulle slippes ut for salg før dagen de lanseres? Eller har dette kanskje ikke blitt fullt så strengt i den seinere tid...

Skrevet

Tja - alltid nokre som vil vera så tidleg ute som råd er :)

Ja, og då eg altså var i ein av butikkane som hadde den, så heldt dei på å setja filmen ut i hyllene - hadde fått han i dag (så eg reknar med det gjeld for dei andre òg.)

Skrevet

Hmm, ja, antar det jeg også. Husker i hvert fall det var en god del skriverier rundt at en eller annen bokhandel (sikkert flere og, husker ikke helt) begynte å selge den siste Harry Potter boka noen timer før den skulle lanseres.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Lefdal har den til en hundrelapp...

Da går det an å kjøpe den "vanlige" utgaven så man får sett filmen før extended version kommer rett før julerushet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...