Gå til innhold

Noen som har kjent igjen innlegg her inne på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang kjent igjen et innlegg her inne? Altså enten skjønt hvem som har skrevet det eller hvem som situasjonen dreier seg om?

Og hvordan håndterte du isåfall dette? Har du noen gang sagt til personen at du vet, eller har du tiet om det?

Anonymous poster hash: 722da...e88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent igjen flere innlegg, har både ikke sagt noe om det, og sagt noe om det

Anonymous poster hash: 6eb7f...c9d

• Liker 2
Skrevet

Ja, har kjent igjen ett innlegg. Har ikke sagt noe til noen, heller ikke til trådstarteren.

Anonymous poster hash: 2e802...488
Skrevet

Hvordan vet dere det sikkert da?

Anonymous poster hash: 1b842...04e
  • Liker 3
Gjest Inferno
Skrevet

Har kjent igjen et par innlegg. Har holdt kjeft om det. Er ikke min business uansett.

Skrevet

Har kjent igjen et par. Trodde jeg kjente igjen en venninne sitt, men det vist seg at hun var på fjellet uten internett da det ble skrevet.

Anonymous poster hash: b1329...eb0
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har déjà vu følelse her rett som det er. Jeg har sett innlegg som er kopiert fra tidligere innlegg. Vedkommende har vel da muligens ikke fått særlig respons, tenker jeg da, og forsøker på nytt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg gjort, men da mest fordi disse menneskene utleverer seg veldig, både med bilder og historier/erfaringer som er lette og kjenne igjen.
Har ikke orket og sagt noe og tenker at om det er noe vedkommende ønsker at jeg skal vite, så får h*n komme til meg og snakke først. :)

Gjest lillelarve
Skrevet

Nei, eller jo. En gang, troor jeg. Og jeg tror tråden handlet om meg også, men det er ikke sikkert... Det var perfekt timing da, hehe...

Skrevet

Aldri! Og jeg har vært medlem en stund nå...

Skrevet

Ja og nei.

Følt meg truffet i flere, og kjent igjen situasjoner. Men har ikke tenkt noe over det, jeg er nok ikke den eneste fra området som er på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: 2fdcd...370

Skrevet

Aldri. Men jeg tenker aldri over det heller. Når jeg leser en tråd tenker jeg ikke akkurat "kan dette være en av MINE venner?"

Anonymous poster hash: ce2aa...6ee
Skrevet

Hvordan vet dere det sikkert da?

Anonymous poster hash: 1b842...04e

Kjente henne igjen pga brukernavnet hennes, som er fornavnet hennes + halvparten av etternavnet. Dessuten er hun utenlandsk. Trengte ikke én gang å sjekke Facebooken hennes før hun hadde skrivd en status om akkurat hendelsen.

Anonymous poster hash: 2e802...488

Skrevet

Ja. Undret litt over signaturen til en bruker. Gikk inn i dagboken til brukeren og skjønte veldig kjapt hvem det dreide seg om.

Sa ingenting da til vedkommende.

Anonymous poster hash: 6d86e...4dc
Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg kjente igjen en kollega som forsøkte å fortelle en hemmelig historie fra jobben. Hun fortalte mer enn vi andre visste da hun var assistent for sjefen. Jeg sjekket profilen hennes og fikk raskt bekreftet hvem hun var.

Jeg sendte henne en beskjed og sa at jeg hadde forstått hvem hun var og hva som skulle skje på jobben. Ikke særlig heldig...

• Liker 4
Skrevet

Gurimalla.

Hva for hemmeligheter?

Som det kommer fram i innlegget ditt, syns jeg d u var den som handlet feil her.

Om du snoket for å avsøre, og så sende melding.

Anonymous poster hash: af7c0...e2e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har déjà vu følelse her rett som det er. Jeg har sett innlegg som er kopiert fra tidligere innlegg. Vedkommende har vel da muligens ikke fått særlig respons, tenker jeg da, og forsøker på nytt.

Du misforstod tråden.

Anonymous poster hash: 2314f...00a

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjent igjen noen innlegg og har blitt gjenkjent selv. Skriver stort sett som ab av den grunn.

Jeg har ikke følt det nødvendig å si at jeg har kjent igjen innlegg til den det gjelder, men det har kommet opp i samtaler allikevel og de har tatt det fint.

Anonymous poster hash: 4523d...828

Skrevet

Det er mange mennesker i dette landet og flere har de samme opplevelsene på mange områder, så nei, det kan hende du tror du vet hvem TS er, men sannsynligheten er stor for at det ikke er vedkommende du tror det er. Det er noe annet hvis brukeren deler bilder og mye personlig info, men ellers tror jeg det er vanskelig.

Anonymous poster hash: 06c83...666
  • Liker 3
Skrevet

Ja, jeg har gjenkjent et par brukere. Jeg har ikke gjort noe med det, har hverken sagt til dem eller til andre at jeg har gjenkjent dem. Ser ikke bort i fra at jeg har blitt gjenkjent selv, vet at noen av venninnene mine leser her inne en del, uten at jeg om de er aktive brukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...