AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Vi kom inn på temaet barn, og han sier han ikke vet om han vil ha barn i det hele tatt. Han var i et lengre forhold for noen år siden. Dette tok slutt da hun ville ha barn og han ikke var klar enda. Hvordan forholder jeg meg til at han kanskje ikke vil ha barn? Han er 30, jeg er 25. Drømmen er å være godt etablert med mann og barn innen fylte 30 ... Anonymous poster hash: e6040...632
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Vi kom inn på temaet barn, og han sier han ikke vet om han vil ha barn i det hele tatt. Han var i et lengre forhold for noen år siden. Dette tok slutt da hun ville ha barn og han ikke var klar enda. Hvordan forholder jeg meg til at han kanskje ikke vil ha barn? Han er 30, jeg er 25. Drømmen er å være godt etablert med mann og barn innen fylte 30 ... Anonymous poster hash: e6040...632 Høres ut som om han vil bli en gammel man med unger på 10-15 år, skjønner meg ikke i disse folka. Skjenner noen som er 56 år og eldste ungen er på 14 Anonymous poster hash: 5c920...eb8
melly666 Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Han sier at han ikke vet om han vil ha barn i det hele tatt. For meg virker det som "jeg vil ikke ha barn, men livet er uforutsigbart så det kan jo hende at jeg en dag får lyst på." Så da må du ta stilling til hvor viktig barn er for deg. Hvis du er innstilt på barn før 30 ville jeg ikke satset på denne mannen.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Høres ut som om han vil bli en gammel man med unger på 10-15 år, skjønner meg ikke i disse folka. Skjenner noen som er 56 år og eldste ungen er på 14 Anonymous poster hash: 5c920...eb8 det trenger ikke du å forstå heller. det er andres valg og du trenger ikke leve med det. han er bare 30. er ikke uvanlig nå om dagen at folk er over 30 når de får sitt første barn Anonymous poster hash: 93025...405 1
Knirke Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Hvis han har endt et forhold på grunn av denne diskusjonen en gang før, så vil han neppe skifte mening med det første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå