Metfan Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hei! Jeg har fått en skoleoppgave, der vi temaet er helt fritt. Læreren sier jeg har en god sjanse for å få 6, om jeg finner på noe veldig kreativt og nytt, siden jeg allerede kan mye av det fototekniske. Problemet mitt er bare at jeg kommer ikke på NOE kreativt innen temaet fritt. Kan noen kreative sjeler ute der hjelpe meg? Tar imot alle forslag med stor takknemmelighet!
Betty2 Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Personer i fritt fall paraglidere Dyr i skogen Fugler ensom hytte med natur rundt Person(er) som kler seg opp med lange sjal eller lignende,løper fritt fundt i naturen, sjalet svever i vinden, evt h×n kan kastee glitter rundt seg. Bølger som slår inn mot land. Fisker som hopper i vannet.
Cermet Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Hvor kaldt er det hos deg? Hvis det er kaldt nok: Såpebobler som fryser. I sola. Litt motlys.
Gjest Mupsi Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Jeg ville ha ligget på lur ute i skogen og forsøkt å få tatt bilder av noen dyr, for så å photoshoppe det så det så drømmeaktig ut, med sterkere farger men duust samtidig. Litt vanskelig å forklare, men ville forsøkt å fått frem en følelse eller et bilde av en følelse jeg har inne i meg.
Metfan Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk for mange gode forslag! Skal se hva jeg får til. Bare pøs på med fler, om noen har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå