Gå til innhold

Hvordan fortelle han at jeg er interessert i noe mer (sms, face)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge holdt på med en. Vi holder på litt som kjærester, men vi har også et friends-with-benefits-forhold. Han uttrykker at han liker meg, og er veldig kjæresteaktig. Det er heller ikke sånn at han forventer sex når vi er sammen.

Så jeg har lyst å fortelle han at jeg er interessert i noe mer. Jeg mener ikke at det må bli noe nå, men jeg har lyst å gjøre han oppmerksom på det. I tillegg har jo han sjans å si i fra hvis han ikke er ute etter noe mer.

Men så er problemet at han er veldig opptatt for tiden pga. jobb og studier. Så jeg får ikke sett han så ofte akkurat nå. Derfor har jeg lyst å få sagt i fra i en melding eller når vi snakker sammen på face. Høres dumt ut, men føler han må vite det nå.

Så jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg kan få det frem? Jeg hinter jo litt når vi sender mld, at jeg savner han, vi snart må finne på noe, at vi kan gå ut å spise (+ andre dater) osv. Men jeg tror jeg må si det ltt mer direkte, men samtidig vil jeg pakke det litt inn.

Håper noen kan hjelpe!

Anonymous poster hash: 4cc87...913
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får si det rett ut at du liker ham! at dere kan møtes snart :laugh: så får du se hvordan han tar det. lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Synes du bør si det ganske rett ut.

Oppdater oss om hvordan det går da :)!

Anonymous poster hash: 4d778...ed9
Skrevet

Du får si det rett ut at du liker ham! at dere kan møtes snart :laugh: så får du se hvordan han tar det. lykke til.

Har du en god formulering? Sliter sånn med det!

Må nesten vente med å spørre til vi har en "samtale" på meldinger eller face. Ellers er jeg redd meldingen kan bli glemt og kanskje ikke svart på.

Skrevet

Hm, du kan jo kanskje prøve med noe sånn: "Du? Jeg vet ikke helt hva vi er, eller hva du vil at vi skal være. Men jeg liker deg utrolig godt, og jeg er interessert i noe mer."
Ganske rett frem, men det enkle er ofte det beste :)

Skrevet

Jeg syns du bør si til han rett fram, det blir tatt mer seriøst! syns det er litt puslete og upersonlig hvis du skal si det på sms eller face. Bare avtal om å møtes, si at du liker han! syns du er kjempemodig og jeg heier på deg!

Skrevet

Møtt han i dag...men han var med venner også. Så da passet det seg desverre ikke å spørre :( Mulig jeg skal være med han i morgen, så da får jeg prøve :) Synes jo det er greiest å ta det face to face da, men det er jo ikke alltid mulig.

Skrevet

Synes du bør si det ganske rett ut.

Oppdater oss om hvordan det går da :)!

Anonymous poster hash: 4d778...ed9

Var med han i dag også. Bestemte meg for å bare spørre. Var dritnervøs. Spurte om hva han tenkte om oss. Så tenkte han seg litt om og sa at ikke helt var "der" enda, og at han ikke helt viste enda. Men samtidig sa han masse fine ting om meg, men det var vel kanskje for å "gjøre opp for seg". Trodde jeg skulle bli kjempe skuffet, men ble ikke det. Så mulig jeg egentlig ikke var så klar selv? Jeg får se hvordan det går fremover...han vil i alle fall møtes igjen.

• Liker 1
Skrevet

Var med han i dag også. Bestemte meg for å bare spørre. Var dritnervøs. Spurte om hva han tenkte om oss. Så tenkte han seg litt om og sa at ikke helt var "der" enda, og at han ikke helt viste enda. Men samtidig sa han masse fine ting om meg, men det var vel kanskje for å "gjøre opp for seg". Trodde jeg skulle bli kjempe skuffet, men ble ikke det. Så mulig jeg egentlig ikke var så klar selv? Jeg får se hvordan det går fremover...han vil i alle fall møtes igjen.

Så bra! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...