AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Håper ikke dette er noe som virkelig har skjedd? Jeg hadde nok prøvd og ikke lage noe særlig nummer ut av det, men ville nok tatt det opp og sagt hva jeg synes i etterkant. Jeg er ikke TS, men det har skjedd i bryllup jeg var i. Fetter av bruden, avsluttet talen sin til brudepar med å fri til sin kjære. Brudeparet tok det pent, men det gjorde ikke hun som ble fridd til. Anonymous poster hash: cf6f7...bd5 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er ikke TS, men det har skjedd i bryllup jeg var i. Fetter av bruden, avsluttet talen sin til brudepar med å fri til sin kjære. Brudeparet tok det pent, men det gjorde ikke hun som ble fridd til.Anonymous poster hash: cf6f7...bd5 Hvordan da?
plix Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert, helt ærlig. Tror faktisk det hadde kommet an på hvem og hvordan Jo nærere familie/venner, jo morsommere hadde det vært. Skal innrømme at jeg håpet en ny forlovelse dukket opp pga vårt bryllup, og det gjorde det faktisk Ikke på vår dag da, men dette paret ville sluppet unna (kan man i det hele tatt si det sånn? ) om de forlovet seg på vår dag, så absolutt
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Hvordan da? Plutselig var alles oppmerksomhet rettet mot henne og hun følte seg plutselig tvunget til å si ja. Det ble slutt ikke lenge etter frieriet. Anonymous poster hash: cf6f7...bd5
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 Plutselig var alles oppmerksomhet rettet mot henne og hun følte seg plutselig tvunget til å si ja. Det ble slutt ikke lenge etter frieriet.Anonymous poster hash: cf6f7...bd5 Stakkars. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå