AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Vist det hadde skjedd et frieri i ditt bryllup, hvordan ville du som brud ha reagert om en av gjestene fridde til sin kjæreste som han eller hun hadde med seg. Anonymous poster hash: 8af86...8d6
katinkatinka Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Det hadde jeg ikke satt så veldig stor pris på, tviler på at det er så mange som syntes det ville vært greit. 19
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ville ha gratulert dem og ikke laget noen sak ut av det. Ville nok vært litt glad på deres vegne også. Men jeg synes det er skikkelig usmakelig og korttenkt å gjøre noe sånt på noen andres store dag - det være seg mitt eget bryllup, andres bryllup, en bursdagsfeiring, jubileum etc. Det er tross alt noen andre som skal feires den dagen - det er ikke veldig sosialt oppegående å stjele en masse oppmerksomhet da. Anonymous poster hash: 21310...403 14
Barcelone Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Fullstendig uakseptabelt! Dårlig gjort å ta fokus vekk fra de som har invitert til å dele sin store dag. Vet ikke om jeg hadde tatt det opp der og da, men hadde absolutt gitt klar beskjed etterpå! 3
-Jiinxs- Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tror ikke jeg hadde likt det. Er dette noe som har skjedd eller ?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Kommer helt an på hvordan frieriet skjedde. Skjedde det i et privat øyeblikk med bare de to, er det greit. Men skjer det med høylytte fakter slik at de fleste gjestene blir obs på det ufrivillig, så er det ikke greit. Anonymous poster hash: b5984...e50
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 hadde jeg IKKE likt. hadde jeg vært bruden så skulle det vært min dag, ikke noen andres! Anonymous poster hash: f0bd5...557
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 hadde jeg IKKE likt. hadde jeg vært bruden så skulle det vært min dag, ikke noen andres! Anonymous poster hash: f0bd5...557 så klart brudgommen sin også da så det ikke blir feil for kg-politiet Anonymous poster hash: f0bd5...557
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Vist det hadde skjedd et frieri i ditt bryllup, hvordan ville du som brud ha reagert om en av gjestene fridde til sin kjæreste som han eller hun hadde med seg.Anonymous poster hash: 8af86...8d6 ikke blitt veldig happy. Syns ikke det er passende å stjele oppmerksomheten fra brudeparet på den måten. Er jo 100 ganger verre enn å dukke opp i hvit kjole. 1
Sofie_22 Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Håper ikke dette er noe som virkelig har skjedd? Jeg hadde nok prøvd og ikke lage noe særlig nummer ut av det, men ville nok tatt det opp og sagt hva jeg synes i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 Om det har vært et litt privat øyeblikk, så ville jeg ha blitt litt smigret - tenk at mitt bryllup inspirerte noen av våre gjester ;) Vet ikke om det hadde blitt annerledes om det hadde vært stort ståhei-frieri .... Muligens ikke, for jeg trenger ikke være i sentrum heele dagen!Anonymous poster hash: 30d2b...7e2 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Vet ikke om det hadde blitt annerledes om det hadde vært stort ståhei-frieri .... Muligens ikke, for jeg trenger ikke være i sentrum heele dagen! Anonymous poster hash: 30d2b...7e2 Det gjorde ikke jeg i mitt heller - jeg er ikke vant til/komfortabel med å være i fokus hele tiden. Og det var utrolig deilig de gangene i løpet av bryllupet vårt jeg fikk et lite "pusterom". Jeg ville likevel reagert på noe sånt som dette. Det har ikke noe med å ville være i sentrum hele dagen, men rett og slett at det å "stjele" noen andres store dag er så grunnleggende mangel på folkeskikk at det er frekt. Og jeg synes i grunnen ikke det er så veldig hyggelig å være frekk mot den som feires en dag - uansett om det er et digert bryllup eller en eksamensfest. Anonymous poster hash: 21310...403 3
Pimpel Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 å nei! Enda en bekymring!! Jeg har en "svoger" som er truende til å gjøre noe sånt. Vi skal gifte oss i utlandet. Så vi blir borte noen dager. Hvis han frir utenom bryllupsdagen vår er det bare koselig. Men hvis han frir under bryllupet vårt, er han direkte frekk. Han vil i utgangspunktet ikke gifte seg. Så frir han, tror jeg han gjør det når han ser hvor fint det er. Altså bryllupsdagen vår.
Portvinpiken Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 Om noen hadde blitt så romantisk inspirert i bryllupet vårt hadde jeg bare blitt veldig glad på deres vegne! Hvilket for meg hadde betydd at jeg hadde gjort endel riktig i planleggingen. Jeg synes det hadde vært hyggelig dele gleden, og ikke det minste redd for at "fokuset på oss" skulle bli borte. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #15 Skrevet 6. februar 2014 Jeg ville ha gratulert dem og ikke laget noen sak ut av det. Ville nok vært litt glad på deres vegne også. Men jeg synes det er skikkelig usmakelig og korttenkt å gjøre noe sånt på noen andres store dag - det være seg mitt eget bryllup, andres bryllup, en bursdagsfeiring, jubileum etc. Det er tross alt noen andre som skal feires den dagen - det er ikke veldig sosialt oppegående å stjele en masse oppmerksomhet da. Anonymous poster hash: 21310...403 Enig! Anonymous poster hash: 0888d...497
Mulancholy Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Veit ikkje korleis eg hadde tenkt på det før bryllupet. Men siden det har vore og det var så perfekt er eg overbevist om at ingenting kunne øydelagt det for meg og aller minst andre sin lykke. Hadde nok bare blitt glad på deiras vegner:)
Anglofil Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Det hadde jeg ikke likt. Det tar liksom oppmerksomheten vekk fra dagen egentlig skal handle om. Litt ego må man få lov til å være. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Hvis noen hadde fridd i en begravelse, da? Anonymous poster hash: 19dc8...cf1
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Vist det hadde skjedd et frieri i ditt bryllup, hvordan ville du som brud ha reagert om en av gjestene fridde til sin kjæreste som han eller hun hadde med seg. Anonymous poster hash: 8af86...8d6 Trivelig.
strawberry Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Hadde syntes at det ble feil. Det er brudeparets dag, og de som da frir vil bli oppfattet som oppmerksomhetssyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå