AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hva gjør man da? Blir kvalm av å se mennesker, er dritt lei folkemengder, ser bare feil med alle.. Noen som har opplevd det?Anonymous poster hash: da7db...8d9
Gjest Inferno Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Velkommen i klubben. Mennesker flest suger. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Akkurat sånn er jeg! Folk tror jeg er sur heletiden. Jeg er ikke sur, jeg vil bare vekk fra dem Anonymous poster hash: 637aa...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Det er projisering. Du overfører dine egne egne negative sider som du ikke ønsker å se, over på andre. Så kan du hate andre istedenfor deg selv. Mye lettere å takle. Anonymous poster hash: 6b8cc...fcd 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 En tråd for meg. Anonymous poster hash: 755f2...2d4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Det er projisering. Du overfører dine egne egne negative sider som du ikke ønsker å se, over på andre. Så kan du hate andre istedenfor deg selv. Mye lettere å takle. Anonymous poster hash: 6b8cc...fcd Så jeg synes jeg selv er klengete, masete, frekk? Jojo... Kunne jeg bare gått på meg selv, så.. Og må bare si: GAMLINGER ER VERST! Der de ikke rikker seg av flekken, tror de kommerforan alle andre i køen, og stopper midt i veien så du nesten dytter dem overende. Og så kan de ikke kjøre bil.Anonymous poster hash: da7db...8d9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Sånn føler jeg det også etter en folksom dag på jobb ... og generelt også. Anonymous poster hash: 304c6...5d9
Leonia Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Har du mulighet til å komme deg litt bort? Jeg synes det er kjempedeilig å gå en tur alene på fjellet eller i skogen. Og når du kommer hjem kan du ta deg et langt og deeiliig bad med masse bobler! Det blir jeg i bedre humør av iallefall
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har hatt ekstremt sterke slike følelser den siste uka. Vanligvis er det ikke så ille. Uansett hvem jeg tenker på så gjør det meg kvalm, bortsett fra mine aller nærmeste. Dritt lei har jeg vært, og har bare murt meg inne. Når jeg har møtt venner har jeg ikke greid å være hyggelig, så jeg har prøvd å unngå det. Tenker det er projeksjon, og prøver derfor å finne ut hva jeg egentlig føler. Har du det alltid sånn, eller går det i bølger? Anonymous poster hash: 5958c...089
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Så jeg synes jeg selv er klengete, masete, frekk? Jojo... Kunne jeg bare gått på meg selv, så.. Og må bare si: GAMLINGER ER VERST! Der de ikke rikker seg av flekken, tror de kommerforan alle andre i køen, og stopper midt i veien så du nesten dytter dem overende. Og så kan de ikke kjøre bil.Anonymous poster hash: da7db...8d9 Ja, du har det forferdelig. Si meg, ser du overhodet på nyheter? Du har trukket vinnerloddet i lotto ved å bli født i Norge. (Noen unntak blant nordmenn finnes riktignok, f.eks. de som opplevde Utøya, men jeg vet du ikke er en av dem.) Anonymous poster hash: 6b8cc...fcd 2
Adhara Skrevet 6. februar 2014 #11 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Tråden er ryddet for innlegg på engelsk Irrlys, mod Endret 6. februar 2014 av irrlys
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #12 Skrevet 6. februar 2014 Folk som står i veien, folk som går flere i bredden på et fortau når du kommer i mot, de som setter handlevogna midt i veien på matbutikken, de som ikke bruker skillepinne på varene sine, folk som ikke blinker når de skal svinge i rundkjøring, høylytte telefonbrukere, rotekopper, sløvsekker og bedrevitere. Hater med andre ord alle. Mennesker</3 Anonymous poster hash: 02e40...184
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. februar 2014 #13 Skrevet 6. februar 2014 Hva gjør du til hverdags? Jobber du, eller studerer du? Har du muligheten til å ta deg noen feriedager? I så fall vil jeg anbefale deg enten å ta en lang dagstur (gjerne over flere dager) i fjellet eller å bure deg inne, trekke for gardinene (hamstre mat på forhånd selvsagt), og bare være inne. Fritt valg.
Gjest lillelarve Skrevet 6. februar 2014 #14 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Når jeg skal gå over veien på grønn mann, og det kommer en eller flere biler kjørende en meter foran meg, og nesten kjører over meg, da blir jeg sur på mennesker. Når jeg står i køa med én vare i hånda, og en person med en handlevogn fylt med varer til tusen kroner presser seg foran meg, da blir jeg også sur på mennesker. Når jeg kommer smilende inn i bussen og hilser fint til busssjåføren, og han bare gir meg et raskt, surt blikk tilbake... da blir jeg sur på mennesker. På disse dagene blir jeg sur på mennesker. Men bare enkelte, ikke alle. Endret 6. februar 2014 av lillelarve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå