AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hei! Etter at jeg på 80-tallet lånte Bestemor Duck sin kokebok på biblioteket har jeg nå og da prøvd å finne den igjen. Virker nesten som den aldri har eksistert når jeg prøver og søke på den. Kanskje noen her har hørt om den Anonymous poster hash: b2d9c...528
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Kan du ha blandet med denne? https://pics.qxlstatic.no/20_801954802_Big/barn-og-ungdom/mikke-mus-kokebok-1976.jpg Anonymous poster hash: 6d926...e8a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Den er gul, ikke sant? Og så er det en oppskrift på Magicas tryllekuler i den? Anonymous poster hash: 6c19a...b72
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Åh, den hadde jeg. Den var kjempespennende. Mye godt der
Gjest New_Girl Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Den er gul, ikke sant? Og så er det en oppskrift på Magicas tryllekuler i den?Anonymous poster hash: 6c19a...b72 Det var Donald Ducks kokebok. Antageligvis finnes det flere forskjellige.
Pysa Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Bestemor Ducks beste oppskrifter, heter den. Googlet og fant bilde.
Pingting Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Jeg hadde ihvertfall en Donald-kokebok, men om det var akkurat Bestermors er jeg usikker på. Hmmm, oppskrifter jeg husker... Hetti, Netti og Lettis solskinnssalat, kyllingsalat (husker ikke hvem det var sin), Raptus von Rupps kinaris, Magicas tryllekuler... *googler* Ah, jeg hadde visst Donald sin: Ikke lett når alle i Andeby tydeligvis har hver sin oppskriftsbok
Athene^ Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Dere er knall alle sammen! Tusen, tusen takk Pysa, det var akkurat den. Har ikke funnet den siden det var beste oppskrifter ig ikke bare oppskrifter. Tusen Takk!
Athene^ Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Pingting: Det er helt sant. En stund der følte jeg at jeg hadde vært borti alle bortsett fra den jeg då etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå