AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg leser svært lite. Mest fordi jeg er student, og orker ikke lese utenom pensum. nå vil jeg lese, men aner ikke hva. Kan dere anbefale noe? Jeg elsket twilight-bøkene Litt kjærlighet og litt action:) Anonymous poster hash: ec30a...fa0
Millimani Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Kjenner igjen den der! Jeg var ikke glad i å lese mens jeg gikk på videregående, men jeg kom ikke lengre med utdannelsen, så nei... Prøvde å finne leselysta etterpå, det har gått i perioder. Jeg leser krim av Karin Fossum, Sjöwall og Wahlöö..., Anne Karin Elstads romaner (som selvsagt ikke er krim i det hele tatt), vil du ha litt kjærlighet med mer så kan du lese "Størst av alt er kjærligheten" av Danielle Steel. Det handler om Titanic-ulykka også Endret 6. februar 2014 av Millimani
Avalon Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Pillars of the earth av Ken Follett. Finnes på norsk også. Meget bra lesing. Mye kjærlighet og mye action.
Gjest Sala21 Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 House of Night kan anbefales. Det er ungdomslitteratur, men jeg elsker den serien, lett lest, endel action og endel kjærlighet.. er også om vampyrer siden du nevnte du likte twilight !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå