AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Om det allerede finnes en slik tråd så bare ignorer denne, post gjerne en link til den da. Jeg vet vi har en tråd som heter hva er det verste du har gjort mot en mann. Men jeg føler ikke at det blir det samme. Så gutta, noen historier å fortelle? For min del så er det verste en kvinne ha gjort mot meg å bevisst tukle med p-pillene (jeg fant beviser på dette i ettertid) fordi hun var babysjuk og fordi jeg hadde sagt at jeg var usikker på forholdet og kanskje ikke ville fortsette(ga det en sjanse til og holdt i noen måneder helt til jeg fikk vite at hun var gravid) Det hadde gått også om det ikke var for at faren hennes ikke hadde et godt øye til meg (var litt vill å dum på den tiden) så han fikk overtalt henne til å ta abort. Dette er kanskje ikke så dramatisk som disse voldelige hendelsene jeg leser om i den andre tråden men. Det hadde vært nok til å virkelig herpe livet da jeg ikke ønsker barn i det hele tatt og dette hadde jeg gjentatte ganger fortalt henne Anonymous poster hash: efbf7...806
Gjest Anastasia Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ble jaget av ei gal kjerring med øks som ville drepe meg. Politiet gadd ikke komme. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ikke noe veldig ille. Var Ei som Jeg trodde likte meg kjempegodt over noen måneder. Plutselig En dag Bare slutta hu å bry seg. Å da mener Jeg plutselig!Anonymous poster hash: 4a328...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 ringte politiet og sa jeg hadde kjørt full. mistet sertifikatet mens de sjekket. Anonymous poster hash: bc6c2...f07
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Født meg. Anonymous poster hash: 99674...c70 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Vært en falsk venninne, fortalt løgner om meg, til meg og andre. Anonymous poster hash: f20e7...ee8
Brimi Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er jente da, men min daværende bestevenninne hadde sex med eksen min i samme seng som jeg sov. Ja, han var eks da, men vi holdt på å finne tilbake. Dessuten kunne de ha forflyttet seg. Ellers er det vel at flere spredde løgner og hemmeligheter. 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Endret 5. februar 2014 av Coolaid
Smascha Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er jente da, men min daværende bestevenninne hadde sex med eksen min i samme seng som jeg sov. Ja, han var eks da, men vi holdt på å finne tilbake. Dessuten kunne de ha forflyttet seg. Ellers er det vel at flere spredde løgner og hemmeligheter. Oh shit! Det høyres heilt jævlig ut! Du må då ha rekorden i godt sovehjerte!
Cascade Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Da jeg var ung hadde jeg en kjæreste, hun hadde vært utro mange ganger, likevel elsket jeg henne. Vi skulle starte på nytt, jeg skaffet henne jobb og hun flyttet så vi bodde 5 km fra hverandre, etter en måned slo hun opp, sa hun bare ville ha det jobb. Da jeg kjørte opp dit for å prate med henne ventet jeg ved døren da hun skulle få fri fra jobben, hun kom da sammen med en gutt hun skulle pule, hun sagde hun ville tenke på meg mens hun gjorde det og om der var mere jeg ville gjøre for henne kunne jeg skaffe henne jobb i byen der han bodde…. Dette er noe af det hun gjorde mot meg som jeg aldrig vil komme over…. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Sett på meg uten min tilatlese 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Sett på meg uten min tilatlese Er du noe å se på da? Anonymous poster hash: cb6c2...787
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Er du noe å se på da? Anonymous poster hash: cb6c2...787 Nei det er jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Nei det er jeg ikke. Men kanskje hun syntes det da. Anonymous poster hash: cb6c2...787
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Baksnakket meg. Sviktet når jeg trengte en venninne. Dumpet meg som venninne. Og blir alltid stilt bakerst i køen "Maja er grei å ringe når livet er vanskelig og man trenger råd, eller må låne penger/bøker/mobil eller noe annet, men når lørdagen kommer og vi skal ha det gøy, DA eksisterer hun ikke". Anonymous poster hash: 3d2a5...26e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Stukket meg med kniv, som nevnt i den andre tråden. Jeg hadde glemt å kjøpe noe greier på butikken, beklaget det og snudde meg. Den er vel ganske ille. Det var antagelig en del underliggende der, men jeg hadde egentlig ikke gjort noe gærent annet enn kanskje å være dum og glemsk. Har også blitt bedratt to ganger. Selv har jeg aldri hverken lagt hånd på eller bedratt noen kvinne. Det gjør ikke at jeg misliker kvinner, altså, jeg har nok først og fremst vært uheldig (og udyktig i partnervalg). Anonymous poster hash: 471fc...e06 2
Brimi Skrevet 6. februar 2014 #18 Skrevet 6. februar 2014 Oh shit! Det høyres heilt jævlig ut! Du må då ha rekorden i godt sovehjerte! Det var jævlig! Jeg våknet av stønningen. Tok lang tid før jeg fikk bildene og lydene ut av hodet mitt. 1
sjonkelrolf Skrevet 6. februar 2014 #19 Skrevet 6. februar 2014 Møtte en jente for mange år siden på byen, gjennom en venninne av en av de jeg var ute sammen med. Fikk øynene opp for henne, og vi fant raskt tonen. Vi møttes, hadde det hyggelig og ting så ut til å gå bra. Så ble hun plutselig borte, ikke et pip. Skjønte ikke så mye av det. Så gikk det et par uker, hadde fått henne litt på avstand. Plutselig fikk jeg melding fra henne, og vi tok opp kontakten igjen. Vi møttes, og fortsatte vel egentlig der det slapp. Jeg trodde at nå skulle det gå bra. Spesielt siste daten vi var på gikk veldig bra. Vi var sammen hele kvelden, jeg kjørte henne hjem og hun inviterte meg inn til seg. Ble hos henne hele natten, og det var riktig så koselig. Men så, etter det, ble det helt tyst. Så, en uke etterpå fikk jeg en melding av typen "håper vi kan være venner". Skjønte ikke bæret av det, fikk heller ikke noe videre svar. Prøvde å komme i kontakt med henne, men det var helt nytteløst. Satt igjen med en del spørsmål som jeg aldri fikk svar på. Hadde jeg enda fått et svar på hvorfor, så hadde det vært lettere å takle, selv om svaret i seg selv kanskje hadde svidd. Det satt i meg flere mnd etterpå, til slutt tok jeg meg selv i nakkeskinnet, ga meg selv et knallhardt spark bak (ikke bokstavelig) og sa til meg selv at "nå har du sutret lenge nok, du må se til helvete å komme deg videre, slutt å synes synd på deg selv og grine over noe du likevel ikke får gjort en dritt med". Så jeg gjorde det, la henne bak meg og gikk videre. Skulle også begynne å studere det året i en annen by, så det falt seg naturlig. Det er ingen jenter som har gjort så mye skade som det hun her gjorde (tror neppe jeg har vært så forelsket i en jente som jeg var i henne), men jeg lærte i hvert fall av det. Tenkte over mulige feil jeg kan ha gjort, og forsøkte å lære av det isteden. Noe av det verste man kan gjøre mot andre er å la dem leve i uvisshet. 1
Teethgrinding Skrevet 7. februar 2014 #20 Skrevet 7. februar 2014 Historier fra kamerater: - dame turte ikke tisse alene om natten. Fyren måtte stå opp og følge henne hver eneste natt. - dame en kompis holdt på med la ut bilder av overnattingsbesøk på bloggen sin. Jepp, hun hadde tydeligvis flere typer samtidig. - dame "lånte" bilen til typen sin og dro på hyttetur med "venninnene". Hun var utro med begge gutta som var med. - dame la ut om nøye lagte planer om utroskap, til bestekameraten til typen hennes. Why... ?! Moralen er at det finnes like mange drittsekker i begge kjønn. En drittsekk er en drittsekk, om våpenet er en vagina, penis, håndflate, kredittkort eller nettsjekking er egentlig underordnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå