Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi veit alle om noen slike personer.

Personer som er født Med et utseende/personlighet/kombo

Som gjør at de kan få hvem de vil?

Hva slags person Må man egentlig være for å kunne få et forhold til en slik person?

Eller er Det i grunn bedre å ligge unna personer som er alt for "attraktive" ?

Anonymous poster hash: e2b75...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en sånn en. Vil si at de jeg faller for er de som skiller seg ut. Når man kan velge fra øverste hylle er det jo mye bra, men jeg er på utkikk etter personer som på en eller annen måte kan få meg til å føle at jeg ikke strekker helt til, men at de har det som mangler. Utseendet er faktisk mindre viktig enn personligheten for min del, fordi klassisk prettyboys som er vant med å få det de vil ha er kjedelige drittsekker.

Anonymous poster hash: 8ad58...aa2
  • Liker 2
Skrevet

Like barn leker best. Så de passer kanskje best med en like vidunderlig vesen som dem selv. Eller vent, de sier også at motsetninger tiltrekker hverandre. Så kanskje en herlig miks av begge deler?

Jeg vet ikke, jeg er dessverre ikke synsk.

Skrevet

Liker ikke sånne folk, enkelt og greit. Foretrekker de vanlige dødelige. Dem blir det mye bedre forhold med.

Anonymous poster hash: 73d22...1de
Skrevet

Finnes ingen som kan få hvem de vil. Folk som er populære sliter med å få dem de liker også.

• Liker 3
Skrevet

Finnes ingen som kan få hvem de vil. Folk som er populære sliter med å få dem de liker også.

Fordi de bare vil ha de de ikke kan få?

Anonymous poster hash: 73d22...1de

Skrevet

Jeg har aldri slitt med å finne meg en mann, og jeg har alltid fått den jeg vil ha. Jeg er veldig attraktiv for folk som er lik meg (dvs kraftig tattoverte, veldig godt trent osv).

Det hele må jo være package deal (dvs utseende og personlighet). Alle tenner jo på forskjellige ting, så å gi et fasit svar på hva som skal til er egentlig umulig.

Anonymous poster hash: 80f2f...6ec

Gjest Inferno
Skrevet

Jeg er en sånn en! Hah. De jeg er sammen med er ofte av samme ulla som meg selv, men det er mest fordi jeg ikke gidder å forholde meg til disse følelsesgreiene over lengre tid.

Skrevet

Jeg er en sånn en! Hah. De jeg er sammen med er ofte av samme ulla som meg selv, men det er mest fordi jeg ikke gidder å forholde meg til disse følelsesgreiene over lengre tid.

Gi meg oppskriften da. På din personlighet og eventuelt utseendetips ;)

Anonymous poster hash: 54232...8b8

Gjest Inferno
Skrevet

Gi meg oppskriften da. På din personlighet og eventuelt utseendetips ;)

Anonymous poster hash: 54232...8b8

Form deg etter personen du er sammen med. Legg merke til detaljene, prøv deg forsiktig frem med små stikk for å se hva vedkommende responderer på, sett deg mål. Tenk over blikket om du er slik som meg som får nifse øyne når du ikke er bevisst på dem.

Skrevet

Vi veit alle om noen slike personer.

Personer som er født Med et utseende/personlighet/kombo

Som gjør at de kan få hvem de vil?

Hva slags person Må man egentlig være for å kunne få et forhold til en slik person?

Eller er Det i grunn bedre å ligge unna personer som er alt for "attraktive" ?

Anonymous poster hash: e2b75...2e6

Jeg er ikke sånn person, men tror trikset er å prøve seg på flere. Selvsagt kjipt om det er en du er sykt forelsket i, men om målet er å få noen på øverste hylle så fungerer det vel.

Så kan man selvsagt også jobbe med å øke sin egen verdi. Ganske mange kan jo bli veldig attraktive om de bare er villig til å legge ned nok timer. Og man trenger jo heller ikke enten gjøre ingenting eller gjøre alt.

Og man ser jo attraktive menn med mindre attraktive damer og omvendt hele tiden. Hvor attrakttiv er definert som en som er ønsket som partner av veldig mange.

Det er i hvert fall mine tanker som mann og student som aldri har hatt sjans på attraktive jenter, så ikke akkurat en autoritet.

Anonymous poster hash: 14bb2...7d9

Skrevet (endret)

Form deg etter personen du er sammen med. Legg merke til detaljene, prøv deg forsiktig frem med små stikk for å se hva vedkommende responderer på, sett deg mål. Tenk over blikket om du er slik som meg som får nifse øyne når du ikke er bevisst på dem.

Manipulasjon og selvutslettende atferd for å lure ham til å like deg er kanskje ikke det TS tenker på som god kombinasjon av utseende og personlighet ;)?

Når det er sagt så har jeg sett alt for mange kvinner gjøre dette ....

Da vil jeg heller anbefale å legge merke til hva han liker, og vise at dere oppriktig matcher hverandre der, så lenge dere faktisk gjør det og det ikke er skuespill fra din side. Likhet på noen områder, og ulikhet på andre, kan være en kilde til tiltrekning og en styrke i et forhold :).

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Du klager på at menn er drittsekker, så den oppskriften fungerer ikke.

Anonymous poster hash: 6e2ac...866

Gjest Inferno
Skrevet

Manipulasjon og selvutslettende atferd for å lure ham til å like deg er kanskje ikke det TS tenker på som god kombinasjon av utseende og personlighet ;)?

Når det er sagt så har jeg sett alt for mange kvinner gjøre dette ....

Da vil jeg heller anbefale å legge merke til hva han liker, og vise at dere oppriktig matcher hverandre der, så lenge dere faktisk gjør det og det ikke er skuespill fra din side. Likhet på noen områder, og ulikhet på andre, kan være en kilde til tiltrekning og en styrke i et forhold :).

Pff, ekte kjærlighet er for pyser.

Du klager på at menn er drittsekker, så den oppskriften fungerer ikke.

Anonymous poster hash: 6e2ac...866

Menn er drittsekker. Det kommer med testosteronet. Man kan likevel tvinne dem rundt lillefingeren, så det iallfall er noe bruk for dem.

Skrevet

Er du sexy-pen eller søt-pen? Hvis jeg får lov til å opprette noen nye ord :)

Anonymous poster hash: d93fa...6fb

Gjest Inferno
Skrevet

Er du sexy-pen eller søt-pen? Hvis jeg får lov til å opprette noen nye ord :)

Anonymous poster hash: d93fa...6fb

Kan være begge, det kommer an på uttrykket. Sånn status quo er jeg skummel-pen.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt.

Daenerys, mod.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har alltid fått dem jeg vil ha, tror det kommer av min fantastiske personlighet :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...