AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er 16 år, og for tiden danser jeg tre ganger i uka og drar på treningsstudio minst 3 ganger i uka. Trener aerobic, zumba, step, jogger på mølla, løper intervaller og trener litt styrke. Jeg har lenge vært en jojo-trener, haha. I perioder trener jeg mye, men så dabber det litt av og jeg trener litt nå og da. For et år siden var kondisen min helt forferdelig, og når jeg løp på mølla fikk jeg vondt i skulderen. Tenkte at det bare var fordi jeg var ny, men nå et år senere er det fortsatt like ille. Etter å ha jogget kanskje 4-5 minutter får jeg veldig vondt i høyre skulder. Det er på en måte oppå den, i musklen fra halsen og ned til skuldren. Når jeg spurter kjenner jeg det nesten ikke, men når jeg da begynner å gå litt får jeg enda vondere enn vanligvis. Er dette noe jeg bør gå til lege for, eller ikke? Det er ikke så ille at jeg ikke klarer å løpe, men det er slitsomt og gjør at jeg ikke holder ut like lenge..Anonymous poster hash: bdcaf...240
Gjest Runforit Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Les denne http://www.livestrong.com/article/461021-shoulders-ache-while-jogging/
teneighty Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Kan høres ut som det er enten m. trapezius eller m. levator scapula, er du mye plaget med stress? Stress heiser skuldrene slik at musklene blir korte og stive over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå