AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har hatt piercing der i snart 6 år og nå er det bare et tynt lag igjen som henger i en tynn tråd. Jeg har oppdaget dette for noen dager siden. Bytter nesten aldri piercing. Altså jeg mener huden som går over den piercingstanga er liksom. Det kan revne når som helst. Er dette vanlig? Flere som har opplevd dette? Skjønner ikke så mye her eller hvordan dette har skjedd. Anonymous poster hash: 853ba...f73
Libertas Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Er veldig vanlig på den type piercing, de gror ut 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ja. Min grodde ut noen uker etter jeg tok min. Best å ta den ut nå, sånn at du ikke får et så stort arr.. Jeg venta helt til min datt ut av seg selv, og jeg har arr. Anonymous poster hash: 3a004...766 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Mange opplever at huden støter bort fremmedlegemer, og "dytter" dem vekk fra kroppen. Anonymous poster hash: 97c2b...1a1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Ok takk for svar alle sammen Skal ta den ut. Anonymous poster hash: 853ba...f73
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Kroppen din dytter den ut fordi du mest sannsynlig har blitt piercet feil. Jeg har hat min i over 11 år og det er fremdeles mye hud foran hullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå