Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor viktig er utseende/innpakningen på produktene dere bruker? For meg teller det faktisk endel at jeg liker utseendet på ting. For eksempel liker jeg sminken til Versace, men boksene osv er så utrolig stygge! Chanel, derimot, er mer i min lei. Tidligere var jeg skeptisk mot Dermalogica av samme grunn; dårlig design, men jeg har begynt å like det enkle utseendet på flasker og tuber der.

Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns også at utseendet teller! Får ekstra lyst på noe når det ser fint og fristende ut :sjarmor: Føler det gir meg litt glede hver gang jeg bruker produktet og, en følelse av luksus i hverdagen :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg kjøpte parfymen Truth fra CK fordi jeg likte designet. Parfymen likte jeg så som så, men tenkte jeg kom til å like den bedre etterhvert :oops: Den ble gitt bort til slutt....

Bra design har i mine øyne for eksempel Kanebo, Shiseido, Chanel, Calvin Klein sminke og hudpleie (finnes vel ikke i Europa mer)...Av hårpleie frister de nye produktene fra GHD på LF, pga design. Men jeg har nok som må brukes opp først...

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvordan det ser ut (alt står gjemt i et skap uansett), det som teller er om produktet virker.

Gjest Cuddly
Skrevet

Det teller ikke mye, men det er klart at enkelte ting virker mer fristende enn andre. Og da tenker jeg ikke på gull-dill-dall, men design som får det til å se friskt og stilig ut. Kommer ikke på eksempel, men...

Hva Dermalogica angår syns jeg dem har klart å få produktene sine til å se rene og seriøse ut - enkel look uten å se billig ut.

Jeg liker å se dem på badehylla, jeg!

Gjest gjest1
Skrevet

Innpakning er viktig ja :) Liker spesielt Chanels, Vercace og Lancomes pakninger. Clinique er ok, Dermalogica er definitivt verst. Dior er forresten også fin :)

Har SÅ lyst på Estee Lauders øyeskygger bare pga iskube-designen.

Skrevet

For mitt vedkommende, så teller innpakning/utseende på være seg hudpleieprodukter, hårprodukter osv, en god del. Innbydene utformelse av produkter gjør at det er lettere å kjøpe, helt klart! :) Jeg synes Dermalogica har en stilren, men noe kjedelig design. Jeg liker Decléor´s bedre. Dior på sminke, ingen favoritter på hår-innpaknings-utseende-fronten. :)

Gjest Cuddly
Skrevet

Kunne ikke unngå å tenke på denne tråden i dag da jeg var på butikken...

Valgte et annet oppvaskmiddel enn Zalo - fordi flaska var så mye finere :roll::ler:

Jadda!

Gjest Ethereal
Skrevet

Der ser du :wink:

Jeg sikler på GHD-produktene på LF av samme grunn (men har i realiteten nok shampo osv fram til jul)

Gjest silver
Skrevet

Jeg kjøper Dermalogica nettopp fordi jeg digger deres design. Det matcher perfekt til meg, badet og vår relativt minimalistiske stil.

Gjest gjest1
Skrevet

Så overfladisk som jeg er betyr designet på innpakningen mye. I meste laget. :tunge1:

Gjest Myumi
Skrevet

Dermalogicas enkle rene design gjør seg på badet sammen med andre mer dekorative krukker og flasker. Jeg bruker en YSL kroppskrem i en nydelig stor sort firkantet krukke og krukken er kjempefin, men jeg garanterer at den er innkjøpt pga. innhold og ikke emballasje.

Skrevet
Jeg bryr meg ikke om hvordan det ser ut (alt står gjemt i et skap uansett)' date= det som teller er om produktet virker.

Jeg er enig med Arkana. Jeg bryr meg heller ikke så mye om hvordan ting ser ut. Jeg kjøper ting fordi jeg er fornøyd med produktet. Men det er jo selvsagt en fin bonus om tingene ser bra ut, da... :roll:

Skrevet

For å være ærlig, gir jeg litt blanke i hvordan produktenes design ser ut. Får meg nok ikke til å tro, at dersom designet virker tiltrekkende er selve produktene likeså. Er faktisk heller av den oppfatning, at dersom produktene slår til med et megafancy design, skal det liksom kompansere litt for produktenes kvalitet. Tar gjerne feil, men det er slik jeg oppfatter det i visse tilfeller.

Skrevet

Jeg syns Versace sin design er fin jeg da. Hva er stygt med det da?

Greitt når produktene tar seg fint ut på badehylla. De som ikke er noe å se på, får bli i skapet. :P

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg syns Versace sin design er fin jeg da. Hva er stygt med det da? :P

Personlig synes jeg det er litt overkill og harry med alt det gullet, rett og slett. Av sminke synes jeg merker som Chanel, MAC, Bobbi Brown og Kanebo har finest design. Jeg liker det kliniske og rene.

Skrevet

Ja, jeg skjønner.

Liker begge deler, bruker mest Chanel selv også, tar seg pent ut på hyllen med alle flaskene og etuiene med samme logo på.

Men liker også litt "dall" og farger.

:)

Gjest Ethereal
Skrevet

Nå har jeg hatt storopprydning i skapet på badet, og kastet ut en hel bærepose med ting og tang som knapt brukes. Det føles nydelig, men skapet skriker tomt mot meg (vi har et enkelt garderobeskap på badet, så masser av plass).

Skrevet

Flere som skulle hatt en skikkelig opprydning i skapet sitt. Mitt er så fullt at det faller ut ting når jeg skal ha tak i noe der.

Tenker meg det er enklere å finne frem til de produktene du bruker nå, da det er ryddet opp?

Mye ryddigere, penere og renere ser det sikkert ut.

*sette "Rydde i baderomsskapet" på "Doings-lista"*

:)

Gjest Ethereal
Skrevet

Joda, helt klart lettere å finne fram, og jeg irriterer meg mindre. Men shoppinlysten er blitt større (jeg har akkurat kommet hjem igjen etter å ha vært i utlandet siden januar). Men jeg har ingen reelle behov, så da får jeg heller sitte på hendene... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...