coozii Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg var sammen med kjæresten min i nesten et år, avstandsforhold i et halvt år. Vi slo opp for nesten to uker siden, og jeg tenker på han hver dag, og savner han som bare det! Men det virker som han allerede har kommet over meg(!) Han har fått en ny jente plutselig på 1. plass på snapchat og liker plutselig bildene hennes på facebook osv... Men hva skal jeg gjøre for å komme over han?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Slett ham fra facebook og snapchat, slik at du slipper å se ansiktet hans hver bidige dag. Anonymous poster hash: ef1cf...2e2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Hvis han er med en annen jente som du sier, så slett han fra alt. La han være i fred. Hvem vet, kanskje tar han kontakt igjen når han får tenkt seg om. Men kutt all kontakt og slett han overalt, mobilnummeret kan du godt ta vare på så lenge. Anonymous poster hash: c6ed8...4d4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Det er eksakt samme situasjon som jeg og exen var i det! Nå har det gått 1 år og jeg har fortsatt kjærlighetssorg. Ganske ille faktisk. Min ex var utro og flyttet rett sammen med hun jævla HORA. Det er faktisk bare tid som hjelper.. jeg håper jeg har kommet over dette innen 10 år. Kommer til å ta så lang tid for meg. Men finn på hyggelige ting for deg selv. Ski ble terapi for meg. Slet meg ut i slalåmbakken og i langrennsløypene. Massasje gjør at jeg roer meg ned og slappe av, syns det er deilig å ta en behandling på et spa f.eks. Sånne ting! Skjem deg bort, reis bort en helg. Anonymous poster hash: 310b8...c7b
coozii Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2014 Det er eksakt samme situasjon som jeg og exen var i det! Nå har det gått 1 år og jeg har fortsatt kjærlighetssorg. Ganske ille faktisk. Min ex var utro og flyttet rett sammen med hun jævla HORA. Det er faktisk bare tid som hjelper.. jeg håper jeg har kommet over dette innen 10 år. Kommer til å ta så lang tid for meg. Men finn på hyggelige ting for deg selv. Ski ble terapi for meg. Slet meg ut i slalåmbakken og i langrennsløypene. Massasje gjør at jeg roer meg ned og slappe av, syns det er deilig å ta en behandling på et spa f.eks. Sånne ting! Skjem deg bort, reis bort en helg. Anonymous poster hash: 310b8...c7b Off! dette hørtes ikke bra ut! Har du slettet han fra alt? Hjalp det?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Off! dette hørtes ikke bra ut! Har du slettet han fra alt? Hjalp det? Han var ikke på face og sånt da vi var sammen, men ser nå at han har løyet om det. Jeg var dum og gikk inn på facebook-profilen hans. Der så jeg et coverbilde av han og hun forbanna HORA han er sammen med nå. Ble så lei meg atte Så slett alt, blokkér alt, og fokuser på å bli kjent med nye mennesker. Av en eller annen grunn fikk jeg en haug med nye venner da jeg ble singel Anonymous poster hash: 310b8...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå