Søster K Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Ja..tittelen sier seg selv noen som vet om man kan få tak i holdere til de små juicekartongene, Kuli osv? Har en ivrig liten jente som elsker disse, men som har en tendens til å klemme ut innholdet...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Det var et par norske nettbutikker som solgte dette for noen år siden, men de siste 3-4 årene har jeg ikke funnet det igjen(nå er det en stund siden jeg har sett etter også) Men jeg tror det er finne på eBay, Amazon o.l Anonymous poster hash: 79159...e85
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Det var et par norske nettbutikker som solgte dette for noen år siden, men de siste 3-4 årene har jeg ikke funnet det igjen(nå er det en stund siden jeg har sett etter også) Men jeg tror det er finne på eBay, Amazon o.l Anonymous poster hash: 79159...e85 Søkte litt og fant ut at den heter Dwink Box. Finner ingen norske butikker når jeg googler, men får bl a opp de som jeg nevnte over Anonymous poster hash: 79159...e85
Søster K Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2014 Oj, det må sjekkes ut! Sitter her å vurderer å starte opp produksjonen selv, hehe
Søster K Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2014 Sjekket ut dwink box nå..ser ut som om den er for stor. Min datter ville nok lett plukket kartongen ut av boksen. Burde vært akkurat passe, og gjerne litt trang så det var litt hassel å få den ut.
Olive Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Det finnes et svenskt merke som heter Carl Oscar som lager sånne. Her er de: http://www.carl-oscar.se/web-shop/tetrahallarejuice-box-holder Endret 6. februar 2014 av Olive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå