Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
  • Liker 1
Skrevet

Jada, vi er sikre på at fisk er sunt. Men liker du det ikke, så liker du det ikke.

Dør ikke av å ikke spise det.

Anonymous poster hash: 5cad7...9df
Skrevet

Fisk er sunt ja, ingen tvil :) men liker du det ikke så liker du det ikke, og voksne folk bør være voksne nok til å ikke blande seg oppi hva folk liker og ikke liker. Det har de ingenting med.

Skrevet

Er helt samme som deg. 30 år nå og takler ikke engang lukten av at noen i huset lager fisk… Jeg brekker meg av det. Prøver naturligvis så godt jeg kan å skjule det, men det skjer naturlig og jeg kan ikke noe for det. Og ja, jeg har forsøkt å spise det, men jeg får det ikke ned. Så du er ikke alene.. :-)

Anonymous poster hash: 66282...d81
  • Liker 1
Skrevet

spiser dere ikke fiskeboller engang? :O

Kan ikke fordra fisk selv, men fiskeboller er skikkelig nam :P

Anonymous poster hash: 2da37...939
Gjest Keikolina
Skrevet

Syns fisk er helt forferdelig, ekkel konsistens, horribel smak.. Noen er verre enn andre.

Sliter med å få ned så mye som et lite stykke, og får nærmest brekninger i ettertid.

Noen andre voksne som er slik? Får alltid slengt i trynet at "du som er voksen, må jo spise fisk".

Er det likeså sunt å ta tran? For jeg greier å ta tran som inneholder sitronsmak.

Og er vi sikre på at fisk ER sunt? Tenker på alle miljøgiftene vi har i havet idag. Er noe som heter PCB, uten at jeg vet helt hva det er.

Spiser det heller ikke, har prøvd, men bare brekker meg, klarer helger ikke reker eller noe annet sånt.
Skrevet (endret)
På 5.2.2014 den 19.36, Keikolina skrev:

.

Endret av mann_86
Skrevet (endret)
På 5.2.2014 den 20.13, Keikolina skrev:

.

Endret av mann_86
Skrevet

Sikkert fordi du er gutt ;)

Det finnes da gutter som spiser fisk

Skrevet

Fisk inneholder massevis av næringstoffer som er vanskelig å finne andre steder, så om du ikke får det i deg på andre måter kan du i verste fall utvikle struma, men siden du klarer å få i deg tran så er det ikke farlig å ikke spise fisk.

Skrevet

Tror dårlige eller ingen fiskemiddager igjennom oppveksten legger ett fett grunnlag for "fiskehat" som voksen.

Men når du først er voksen og du virkelig ikke liker.. ikke gidd å brekk deg pga ei fiskebolle, spis noe annet.

Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...